چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 30739
تولیت حرم حضرت معصومه (س):

اقتضائات خاص شهر قم در مدیریت شهری لحاظ شود

قم نيوز : قم نیوز:تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: قم اقتضائات خاص خود را دارد و توفیقات شما در دیگر مسئولیت‌ها در صورتی در قم نیز ادامه پیدا می‌کند که به این اقتضائات قم توجه کنید.
اقتضائات خاص شهر قم در مدیریت شهری لحاظ شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی که در دیدار با شهردار جدید قم و با حضور امام جمعه اصفهان سخن می‌گفت، اظهار داشت: شهردار قبلی قم انسان بسیار فعال و خوبی بودند و از ایشان برای فعالیت‌هایشان تقدیر می‌کنیم و امیدوارم که در صحت و سلامت باشند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) افزود: قم اقتضائات خاص خود را دارد و توفیقات شما در دیگر مسئولیت‌ها در صورتی در قم نیز ادامه پیدا می‌کند که به این اقتضائات قم توجه کنید. البته صرف شهرداری در هر جایی، اقتضائات و شرایطی دارد که شما قطعاً به آن توجه دارید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قم تصریح کرد: تمام کسانی که در قم مشغول به کار شده‌اند، قصد خدمت و کار داشته‌اند و تمامی دولت‌ها حتی اگر نگاه‌های خاصی نیز داشتند، قصد حفظ قم را با انگیزه‌های مختلف داشتند.

تولیت حرم کریمه اهل بیت(س) تاکید کرد: این انگیزه ها گاهی سیاسی و گاهی برای حل مشکلات مردم قم بوده است اما در هر حال سبب توفیق خدمت دولت ها به حرم اهل بیت(س) شده است.

آیت الله سعیدی گفت: قم قبل از این که مدفن حضرت معصومه(س) باشد، حرم اهل بیت(ع) است و معصوم(ع) این را قبل از وفات ایشان گفته است و از این رو حرم این بانو، حرمی در حرم است، از این رو خدمت در این شهر، افتخاری برای همگان است.

وی خاطرنشان کرد: حرم اهل بیت(ع) نیاز به انسانی دارد که این افتخار را درک کند و شما نیز در این زمینه انشاء الله موفق هستید.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcb9zbf.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما