دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 30853
منبع : روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم

نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از شهرك صنعتي شكوهيه بازدید کردند

قم نيوز : قم نیوز: نمايندگان مرد قم در مجلس شوراي اسلامي و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با حضور در شهرك صنعتي شكوهيه از سه واحد صنعتي بازديد كردند.
نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از شهرك صنعتي شكوهيه بازدید کردند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمين آشتياني و احمد اميرآبادي به همراه مهندس اميرهوشنگ طيبي نژاد مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم، رييس سازمان صنعتف معدن و تجارت استان و مدير بانك صنعت و معدن قم از سه واحد صنعتي آفاق روشن، لوله قائم و واحد صنعتي توليد قطعات سبك موتور بازديد كردند.

حجت الاسلام والمسلمين آشتياني نماينده مجلس در حاشيه اين بازديدها با تاكيد بر ديدار دوره ايي با توليد كنندگان استان گفت: بدنبال آن هستيم تا در زمان هاي مناسب در گفتگو هاي حضوري ضمن شنيدن مشكلات صنعتگران از پتانسيل موجود در مجلس و ديدار با وزرا و ساير مسوولان كشوري در جهت رفع نيازهاي موجود استفاده كنيم.

وي افزود: از اين كه مي بينيم در اين شرايط واحدهاي صنعتي توليد مي كنند خوشحال مي شويم و مسوولان و مردم نيز مي بايست با بهره گيري از فرهنگ استفاده از كالاي داخلي به كمك توليد بياييم تا توليد كنندگان ما تقويت شوند.

اين نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: اين موضوع خواست رهبر انقلاب است كه از درون قوي شويم تا نيازمان روز به روز به خارج كمتر شود.

احمد اميرآبادي ديگر نماينده مردم قم در مجلس نيز طي سخناني اظهار داشت: در سطح شهرك هاي صنعتي قم واحدهاي صنعتي فعال و خوبي داريم كه در سطح كشور نمونه هستند.

وي افزود: در بازديد صورت گرفته محصولاتي را مشاهده كرديم كه در صورت بكارگيري در بخش روشنايي، تاثير زيادي در صرفه جويي انرژي در كشور خواهيم داشت و لازم است شهرداريها و شركت هاي توزيع برق استاني به كمك واحدهاي صنعتي بيايند.

اين نماينده مجلس تصريح كرد: از ديگر مشكلات واحدهاي صنعتي سرمايه در گردش است كه مقرر گرديد موضوع با مسوولان صندوق توسعه ملي مطرح تا مشكلات برطرف شود.

گفتني است در اين بازديد ها مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم گزارش كاملي از اقدامات صورت گرفته توسط اين شركت در راستاي رفع مشكلات واحدهاي صنعتي را ارائه كرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcipvap.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما