شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 32531
منبع : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

تعیین تکلیف ۱۴ واحد صنعتی راکد شهرک‌های صنعتی قم/ ۶ هکتار زمین آزادسازی شد

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم از بررسی و تعیین تکلیف ۱۴ واحد صنعتی راکد در سطح شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد.
تعیین تکلیف ۱۴ واحد صنعتی راکد شهرک‌های صنعتی قم/ ۶ هکتار زمین آزادسازی شد
به گزارش قم نگار، امیر طیبی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و همچنین تسریع در فعال سازی واحد های غیر فعال جلسات منظم و مداوم داوری و حل اختلاف با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مشاور حقوقی شرکت شهرک‌ها و طرف قرارداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده هدف این شرکت در تشکیل این گونه جلسات بررسی راهکارهای رفع مشکلات است افزود: همواره به دنبال این بوده‌ایم تا با کار کارشناسی و با نگاه صرفا حمایتی پرونده‌ها در جلسه داوری مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت عدم توانایی افراد نسبت به فسخ، اقدام و از تضییع حقوق بیت المال و سرمایه های دولتی راکد مانده جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در ادامه از بررسی ۱۴ مورد واحدهای راکد در سطح شهرک‌های صنعتی قم خبر داد و تصریح کرد: طی جلسه برگزار شده ۱۴ پرونده مورد با قاطعیت مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی با اعطاء مهلت به‌دنبال فعال سازی هستند و در ۹ فقره قرارداد که طرف قرارداد به دلایل مختلف فاقد توانایی لازم بود توسط این شرکت فسخ شد.

وی با اشاره به اثر بخش بودن جلسات داوری و حل اختلاف در شرکت شهرک‌های صنعتی اضافه کرد: در بررسی پرونده‌ها بخشی با مشاوره و راهنمایی لازم در مسیر خروج از راکدی واحد صنعتی اقدام می‌کنند و تعداد دیگری نیز با خروج از این بحث امکان حضور سرمایه گذاران توانمند و متقاضی جدید در همین زمین‌ها و یا فازهای توسعه‌ای واحدهای مجاور را فراهم می‌کنند که در نوع خود تسهیل کننده برای سرمایه گذاران جدید است.

طیبی‌نژاد بیان کرد: با فسخ این تعداد قرارداد بالغ بر ۶ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی قم آزاد سازی شد و در اختیار متقاضیان جدید قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdfk0s.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما