يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 30980
منبع : روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم
سرپرست مدیریت راهداری استان قم خبر داد:

عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آزادراه قم-تهران(لاین شرقی) در حال انجام است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مدیریت راهداری استان قم اعلام کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت در ۵ کیلومتر پایانی آزادراه قم-تهران (لاین شرقی) تا اواخر شهریور ماه سالجاری به اتمام می‌رسد.
عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آزادراه قم-تهران(لاین شرقی) در حال انجام است
به گزارش قم نیوز، در راستای تامین ایمنی حداکثری و تسهیل ترافیک، سومین محور ترافیکی کشور (حجم تردد) قطعه پایانی آزادراه قم-تهران (لاین شرقی) به طول ۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت می‌شود.

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: با توجه به حساسیت محور و ترافیک سنگینی که غالبا بر آن سوار است، عملیات بهسازی در راستای تامین ایمنی این آزادراه مهم کشوری همواره در دستور کار قرار دارد.

طلوعی موقعیت مسیر در حال بهسازی را قطعه پایانی این آزادراه در لاین شرقی عنوان کرد و افزود: عملیات بهسازی قطعه پایانی در قالب قرارداد بازیافت آسفالت گرم دیده شد که هزینه ای بالغ بر بیست میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به لزوم تسریع در عملیات بهسازی این محور، امیدواریم این پروژه تا پایان شهریورماه سالجاری تکمیل و به بهره برداری کامل برسد.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم در پایان ضمن تاکید بر رعایت جوانب کامل ایمنی توسط رانندگان محترم افزود: از عوامل تسریع در پروژه های عمرانی در بخش راه، همکاری رانندگانی است که از مسیرهای در حال بهسازی عبور می نمایند. بی تردید رعایت جوانب ایمنی و توجه به فرامین پلیس از مصادیق بارز همکاری رانندگان با مجریان طرح می‌باشد.

شایان ذکر است عملیات عمرانی بازیافت آسفالت گرم درجا، سال گذشته در آزادراه قم-تهران به طول بیش از ۲۶ کیلومتر در دو باند شرقی و غربی با هزینه ای بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjyhet.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما