شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 31098
منبع : روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم
سرپرست مدیریت راهداری استان قم خبر داد:

عملیات بهسازی و روکش آسفالت در قطعه نخست بزرگراه قم ـ سلفچگان آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مدیریت راهداری استان قم با اعلام آغاز عملیات بهسازی در بزرگراه قم-سلفچگان گفت: طول مسیر بهسازی بیش از ۶ کیلومتر و از تپه سلام آغاز و تا شاه اجمال (تقاطع غیر همسطح خرمشهر) امتداد می یابد.
عملیات بهسازی و روکش آسفالت در قطعه نخست بزرگراه قم ـ سلفچگان آغاز شد
به گزارش قم نیوز، در ادامه عملیات بهسازی در قالب لگه گیری و روکش آسفالت یکی از اصلی ترین شاهراههای مواصلاتی جاده ای کشور (بزرگراه قم-سلفچگان)، طرح بهسازی قطعه یک این بزرگراه اجرایی شد.

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: طول قطعه نخست بیش از ۶ کیلومتر و در حد فاصل تپه سلام تا شاه جمال (تقاطع غیر همسطح خرمشهر) واقع شده است.

وی در ادامه افزود: هزینه اجرای این پروژه قریب ۳۰ میلیارد ریال می باشد.

طلوعی بازه زمانی تکمیل پروژه را یکماه برآورد کرد و خاطر نشان کرد: انشاءاله با توجه به حجم ترافیک سنگینی که بر این محور مواصلاتی جاده ای استان سوار است بتوانیم در پایان ماه مبارک رمضان شاهد بهره برداری کامل از این پروژه باشیم.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم اولویت بندی در اجرای پروژه های عمرانی را منوط به حجم تردد و ضرورت اصلاح برشمرد و توضیح داد: با توجه به اینکه محورهای جاده ای استان قم وظیفه دشوار و سنگین ترافیک ۱۷ استان غربی و جنوبی با مرکز کشور را عهده دار می باشند صیانت از آنها در قالب ارتقاء و نگهداری نیاز به تامین اعتبارات گسترده دارد.

وی در پایان به تلاش جمعی این اداره کل در راستای ارتقاء سطح ایمنی و تسهیل ترافیک سفرهای برون شهری در محورهای جاده ای استان قم اشاره کرد و افزود: باید ساز و کار مناسبی جهت تخصیص اعتبارات در حوزه راه براساس تعداد تردد اندیشیده و تنها طول راههای هر استان مبنای تقسیم اعتبارات نباشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaawne.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما