سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 31032
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
شهردارقم:

به قم آمده‌ام تا خادمي كنم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با بيان اينكه خدمت در شهر قم توفيقي بسيار بزرگ است گقت: به قم آمده‌ام تا خادمي كنم.
به قم آمده‌ام تا خادمي كنم
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی سقائيان نژاد در ديدار با مديركل دادگستري استان قم با اشاره به معضلات مختلف شهر قم اظهار داشت: برخي از مشكلات اساسي شهري مانند معضل سد معبر را بايد با همكاري نهادهايي مانند دادگستري مرتفع كنيم.

وي در ادامه وظايف مختلف شهرداري ها را مورد توجه قرار داد و افزود: امروزه انتظارات زيادي از شهرداري است به گونه اي كه شهرداري ها پوشش دهنده امور ديگر ارگان ها هستند.

شهردار قم در ادامه با اشاره به اهميت شوراي اسلامي شهر گفت: از زماني كه شوراها وارد صحنه مديريت شهري شده اند اعتماد مردم نسبت به مديريت شهري افزايش يافته است.

وي در ادامه با بيان اينكه بودجه شهرداري ها از طريق مردم تامين مي شود اظهار داشت: مديريت شهري بايد تمامي مساعي خود را در جهت جلب اعتماد مردم در راستاي آباداني شهر به كار گيرد.

سقائيان نژاد در ادامه ضمن تاكيد بر حفظ اقتدار شهرداري ها خاطر نشان کرد: اگر بخواهيم مديريت شهري حركت ثمر بخشي در راستاي توسعه شهر داشته باشد بايد اقتدار آن را به رسميت بشناسيم.

حجت الاسلام خليلي مديركل دادگستري استان قم هم در اين جلسه ضمن ابراز خرسندي از انتخاب شايسته سقائيان نژاد به عنوان شهردار قم گفت: اميدواريم تجارب ارزنده اي را كه در مديريت شهر بزرگي چون اصفهان كسب نموده‌ايد را در اداره شهر قم به طور مطلوب به كار بگيريد.

وي در ادامه با اشاره به ضرورت همدلي و هم زباني ميان دستگاه هاي مختلف استان خاطر نشان كرد: ظرفيت هاي بالايي مانند بلوار پيامبر اعظم(ص) در اختيار شهرداري قم است كه مي تواند با استفاده از آن يك سنت و معماري ديني را پايه گذاري كنيد.

خليلي در ادامه با تاكيد بر همكاري همه جانبه دادگستري با شهرداري اظهار داشت: تا جايي كه در توانمان باشد موانعي كه بر سر راه شهرداري در راستاي توسعه شهر باشد را از ميان بر مي داريم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciruap.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما