يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 31114
منبع : روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قم:

دوره آموزشي نرم افزار طراحی فرش دستباف قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: دوره آموزشی نرم افزار طراحی و نقاشی فرش دستباف با حضور ذینفعان خوشه برگزار شد.
دوره آموزشي نرم افزار طراحی فرش دستباف قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مهندس امير هوشنگ طيبي نژاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم در این خصوص اظهارداشت: در این دوره آموزشی نرم افزار طراحی بوریا به صورت کاربرد در بخش هاي طراحي، رنگ آمیزی، نقطه چینی، سایه بندی و... تدریس شد.

وي با اشاره به اهمیت آموزش در راستای توسعه خوشه های صنعتی گفت: این دوره آموزشي از برنامه هاي عملياتي در سال سوم توسعه خوشه فرش دستباف قم قرار داشت که با تأیید مرکز ملی فرش ایران برگزار گرديد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم افزود: اجراي اين گونه برنامه هاي كاربردي مورد توجه كارشناسان و فعالان هنر صنعت فرش قرار گرفت به گونه ايي كه در برپايي اين دوره، انجمن هنرمندان طراح و نقاش فرش دستباف قم و سازمان صنعت، معدن و تجارت قم و دفتر توسعه خوشه فرش دستباف قم مشاركت داشتند.

وی تاكيد كرد: برگزاری چنین دوره‌هایی علاوه بر به روز کردن اطلاعات و رفع نواقص موجود باعث تقویت روحیه همکاری و تبادل تجربیات و دانش بین اعضای اصلی خوشه می گردد.

مهندس طيبي نژاد همچنين از برگزاري كارگاه آموزشي راه كارهاي عملي فعاليت در بازار چين خبرداد و گفت: یکی از استراتژی های توسعه خوشه فرش دستباف قم، شناسایی بازارهای جدید و توسعه بازارهای هدف می باشد در این راستا کشور چین با بیش از یک میلیارد جمعیت و افزایش سرانه درآمد افراد پتانسیل بالقوه برای سلیقه یابی و توسعه بازار فرش دستباف ابریشم قم می‌باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjxvet.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما