يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 31130
منبع : روابط عمومی استانداری قم
سرپرست استانداری قم در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی:

عمل به رهنمودهای مراجع تقلید ‌وظیفه شرعی و قانونی مسئولان است‌

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست استانداری قم در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی، فرمایشات و رهنمودهای علماء و مراجع معظم تقلید در همه زمینه‌ها را راهگشا عنوان کرد و گفت: عمل به این رهنمودها را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم.
عمل به رهنمودهای مراجع تقلید ‌وظیفه شرعی و قانونی مسئولان است‌
به گزارش قم نیوز، فریدون همتی سرپرست جدید استانداری قم پیش از ظهر امروز با ‌آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی دیدار کرد.

آیت الله موسوی اردبیلی در این دیدار در سخنانی با اشاره به وجود مشکلات در جامعه، مقبولیت دولت تدبیر و امید نزد مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: خدمت کردن کار دشواری است و ما برای مسئولان آرزوی توفیق می‌کنیم.

فریدون همتی نیز در این دیدار، خدمت در قم را توفیق الهی دانست و گفت: امیدوارم دوران مسئولیتم در قم، منشأ خدمات برای حوزه‌های علمیه و مردم عزیز قم باشد.

سرپرست استانداری قم با بیان اینکه فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید در همه زمینه‌ها راهگشا است، خاطرنشان کرد: عمل به این رهنمودهای ارزنده را وظیفه شرعی و قانونی خود می دانیم.

وی حمایت آیات عظام از دولت را پشتوانه بسیار خوبی برای دولتمردان در شرایط جاری کشور دانست و تصریح کرد: امیدواریم با تداوم حرکت دولت در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌ها در چهارچوب قوانین و مقررات اسلامی و حمایت‌ها و دعای خیر این بزرگواران شاهد توفیقات بیش از پیش دولت در خدمت به مردم باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور، سیار فرماندار قم، رستمی معاون توسعه مدیریت استاندار، حجت‌الاسلام هاشمی مشاور امور روحانیت استاندار و طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری، همراهان سرپرست استانداری قم در این دیدار بودند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchvznx.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما