چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 31321
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
توسط شهرداري منطقه ۶ قم اجرا مي‌شود؛

عمليات تكميلي بوستان نظامي گنجوي

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه شش از اجراي عمليات تكميلي بوستان نظامي گنجوي در اين خيابان به مساحت ۲۲۰۰متر مربع خبر داد.
عمليات تكميلي بوستان نظامي گنجوي
به گزارش قم نیوز، مجيد متين فر با تاكيد بر افزايش سرانه فضاي سبز در سطح منطقه گفت: استفاده حداكثري از اراضي پيراموني به جهت كاشت درختان و فضاهاي سبز موثر، توسعه امكانات و خدمات تفريحي براي آرامش و تفريح ساكنان محدوده و بهبود منظره منطقه را از مهمترين دلايل احداث اين بوستان مي باشد.

وي در ادامه ايجاد راه‌هاي دسترسي، مبلمان شهري و ايجاد فضاي بازي براي كودكان را از جمله امكانات طراحي شده در اين بوستان عنوان كرد.

متين فر خدمات رساني مطلوب به شهروندان در اين بوستان را مورد توجه قرار داد و افزود: سطح استانداردهاي خدمات شهري و ساير امكانات و خدمات رساني به ساكنان اين منطقه ، از جمله مهمترين اولويت‌هاي كاري و برنامه هاي در دست اجراي اين منطقه مي باشد.

شهردار منطقه شش در ادامه اظهار داشت:اين بوستان در انتهاي بلوار نظامي گنجوي واقع شده است كه هزينه تملك و ساخت آن بالغ بر ۲۵ميليارد ريال برآورد شده است و كارهاي اوليه آن از جمله خاكبرداري،جدولگذاري،موزائييك فرش و تهيه مبلمان پاركي انجام شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjvtet.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما