پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : 31334
منبع : پايگاه خبري پليس
فرمانده انتظامي استان قم:

شعار مرگ بر اسرائيل پايه هاي رژيم صهيونيستي را مي‌لرزاند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان قم گفت: در روز قدس همه مسلمين بايد فرياد «مرگ بر اسرائيل» و «القدس لنا» سر دهند چرا که اين شعار پايه هاي رژيم صهيونيستي و حاميان آن‌ها را مي‌لرزاند.
شعار مرگ بر اسرائيل پايه هاي رژيم صهيونيستي را مي‌لرزاند
به گزارش قم نیوز، سردار "کاظم مجتبايي" گفت : امام خميني (ره) بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي بر اين اساس جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاري کردند که همواره دفاع از مردم مظلوم فلسطين و دفاع از مظلومين در کل دنيا جاري و ساري باشد.

وي افزود: حضور يکپارچه مسلمانان در راهپيمايي روز قدس و فريادهاي يک‌صداي آنان عليه اسرائيل، اثر بسيار فوق العاده‌اي در سطح جهان خواهد داشت.

اين مقام انتظامي با اشاره به شرايط کنوني منطقه، تأکيد کرد: هيچ‌يک از برادران و خواهران ديني نبايد غافل بشوند و بدانند راهپيمايي روز قدس امسال بسيار حساس است و بايد به عنوان عبادت در اين مراسم شرکت کنند.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه فايده برپايي راهپيمايي روز قدس آن است که موجب اتحاد و وحدت امت اسلام درجهان مي‌شود ادامه داد: همه مسلمين معتقدند که قبله اول آن ها قدس شريف بوده و براي آن ارزش بسياري قائل هستند و همه مسلمانان بدون استثنا اعم از عرب و عجم، فلسطين را سرزميني اسلامي مي‌دانند.

سردار مجتبايي در خاتمه اظهار داشت: پليس قم نيز علاوه بر شرکت در راهپيمايي عظيم روز قدس در کنار حضور پر رنگ مردم خداجو و روزه دار، امنيت عمومي را هم تامين خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdos0s.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما