پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 31456
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
معاون امور جوانان هلال احمر قم خبر داد:

عضویت شاعر جوان کشور در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

قم نيوز : قم نیوز: «محمد غفاری» جوان برتر عرصه فعالیت های فرهنگی و شاعر جوان به جمع اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان قم پیوست.
عضویت شاعر جوان کشور در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر
به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی از عضویت افتخاری "محمد غفاری" شاعر جوان قمی در سازمان جوانان هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی در حوزه ی جوانان، جذب و سازماندهی جوانان توانمند در عرصه های مختلف یکی از راه های معرفی و گسترش فعالیت های عام المنفعه هلال احمر در سطح کشور است و در همین راستا تعدادی از جوانان هلال احمر پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۱ تیرماه با حضور در مؤسسه دارالحدیث ضمن بازدید از این مجموعه، با فعالیت های مؤسسه اشنا شدند.

وی ادامه داد: پس از بازدید از مؤسسه دارالحدیث ، اعضای هلال احمر در مراسمی که در سالن جلسات این موسسه برگزار شد حاضر شدند.

معاون امور جوانان تصریح کرد: در پایان این مراسم «محمد غفاری» شاعر جوان کشور با پوشیدن کاور سازمان جوانان به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر استان قم در آمد.

گفتنی است، محمد غفاری، جوان ۲۵ ساله قمی که در زمینه شعر فعالیت دارد و به تازگی کتابش را به نام «آستانه» منتشر کرده و در مراسم دیدار شاعران با مقام معظم رهبری (تیر۹۴) به قرائت شعری درباره امیرالمؤمنین امام علی(ع) پرداخت که از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تشویق قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciq5ap.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما