دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : 31515
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم:

طرح فراگیر «دادرس» در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از اجرای طرح فراگیر دادرس (دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت) خبر داد.
طرح فراگیر «دادرس» در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی با اشاره به اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت و اهمیت جذب و سازماندهی و آموزش‌های امدادی دانش‌آموزان اظهار داشت: طرح فراگیر دادرس با هدف افزایش توانمندی‌های امدادی دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال و جذب اعضای جدید در هلال احمر در ایام اوقات فراغت اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح در نظر داریم با تربیت تیم‌های دانش‌آموزی آماده در روزهای سخت و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری عمومی به مقابله با حوادث برویم و به همین منظور جلسه‌ای با حضور سرتیم‌های امدادی طرح ملی دادرس در مرکز امور جوانان برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه در طرح دادرس از ظرفیت‌های سرتیم‌های امدادی دانش‌آموزی و مهارت‌های کار گروهی آنها استفاده می‌شود عنوان کرد: در این طرح هر سرتیم می‌تواند در مساجد و کانون‌های فرهنگی و سالن‌های ورزشی و محل‌های تجمع همسالان خود را در مقاطع راهنمایی و متوسطه با تشکیل تیم‌های ۱۴ نفره به عضویت هلال احمر در آورده و با هماهنگی معاونت امور جوانان کلاس‌های آموزش امداد در قالب هشت ساعت را برگزار کند.

مصباحی یادآور شد: به اعضای شرکت‌کننده در تمام دوره‌های آموزشی با حضور در آزمون گواهی پایان دوره امداد اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenn8x.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما