سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۳۵
کد مطلب : 31522
منبع : پایگاه خبری پلیس قم
رئيس پليس آگاهي قم خبر داد؛

توقيف ۴ تريلر با بار قاچاق ۱۵ ميليارد ريالي در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي قم از توقيف ۴ دستگاه تريلر و کشف کالاي قاچاق به ارزش ۱۵ ميليارد ريال خبر داد.
توقيف ۴ تريلر با بار قاچاق ۱۵ ميليارد ريالي در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ "مهدي قدمي" در تصريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق و برقراري امنيت و ثبات بازار، مشخص شد، ايادي قاچاق تصميم بر انتقال مقدار قابل توجهي کالا از يکي از شهرهاي جنوبي به مرکز را دارند که از استان قم عبور خواهند کرد.

وي افزود: کارشناسان پليس آگاهي استان با برآورد تقريبي زمان ورورد خودروها به محورهاي مواصلاتي استان، به صورت نامحسوس اين محورها را کنترل کرده و در نهايت ۴ دستگاه تريلر حاوي کالاي قاچاق در اتوبان کاشان – قم راشناسايي و توقيف کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه تصريح کرد: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، ۴ راننده تريلر که داراي سابقه حمل کالاي قاچاق نيز داشته اند، بعد از بارگيري کالاهاي موصوف ، با مدارک جعلي از جنوب حرکت کرده اند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي قم ارزش تقريبي کالاهاي کشف شده را بالغ بر ۱۵ ميليارد ريال دانست و اظهار کرد:پرونده تشکيل شده براي سير مراحل قضائي به دادسراي عمومي و انقلاب استان ارسال و متهمان روانه زندان شدند.

وي تاکيد کرد: اقدامات تخصصي پليس براي شناسايي متهمان اصلي ، محل دپو و تخليه کالاها تحت بررسي است.

سرهنگ قدمي در پايان گفت: از آنجا که قاچاق کالا و ارز يکي از دلائل اصلي رکود اقتصادي بوده و از بين رفتن بازار کار و سرمايه اجتماعي را در پي دارد،مبارزه با اين امر يکي از اهداف و اولويت هاي نيروي انتظامي است و ماموران پليس با ايادي قاچاق برخورد قاطع و قانوني خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccipq1.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما