دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 19531
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم خبر داد

کشف ۸ محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در قم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۸ محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش حدود ۷ میلیارد ریال در استان خبر داد.
کشف ۸ محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در قم
به گزارش قم نيوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ مهدی قدمی از کشف ۸ محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش حدود ۷ میلیارد ریال در استان خبر داد و اظهار کرد: هشتمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای برخورد با مفسدان اقتصادی در استان قم به مرحله اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه ۸ محموله بزرگ قاچاق در این طرح کشف شده است، گفت: علاوه بر تلاش ماموران آگاهی، طرح مذکور با همکاری سایر پلیس های تخصصی و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم انجام و در نتیجه آن ،پوشاک طی سه مرحله، رول بنر، روغن موتور، فرآورده های نفتی، گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش حدود ۷ میلیارد ریال کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه اکثریت افراد دستگیر شده غیر بومی هستند، قرار گرفتن استان قم در محور مواصلاتی ۱۷ کشور علت اصلی این کشفیات عنوان کرد.

وی با هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو ، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

قدمی خاطر نشان کرد: در این رابطه ۹ خودرو توقیف و ۱۲ تن دستگیر که در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcizwaz.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما