سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 31542
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

سهم تعاون در اقتصاد کشور با پیش‌بینی‌ها تفاوت قابل توجهی دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم اشاره به اینکه باید سهم تعاون در بخش اقتصاد طبق برنامه پنجم به ۲۵ درصد می‌رسید گفت: در حال حاضر سهم تعاون در اقتصاد کشور تنها پنج درصد است و این رقم با پیش بینی‌ها فاصله بسیاری دارد.
سهم تعاون در اقتصاد کشور با پیش‌بینی‌ها تفاوت قابل توجهی دارد
به گزارش قم نیوز، نصرالله بازوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای معاونین این اداره کل با اشاره به اینکه باید از نیروی کار صیانت شود گفت: باید در تعامل با شرکای اجتماعی شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم حقوق کارگران را محقق کرده و در کنار آن از فرصت‌های شغلی موجود نیز حفاظت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید زمان رسیدگی به پرونده شکایت کارگران و کارفرمایان در مراجع حل اختلاف کاهش یابد تصریح کرد: باید در مسیر رسیدگی به پرونده‌های کارگری و کارفرمایی از اقدامات بی‌رویه که چیزی جز طولانی شدن زمان را ندارد پرهیز شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم با اشاره به اینکه ارائه مشاوره روابط کار از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: در بخش تحول اداری تکریم ارباب رجوع از نکات بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر توجه به آموزش، ارتقاء بهره‌روی، استفاده از خرد جمعی و تعامل و هم‌افزایی برای پیشبرد امور یادآور شد: در سایه توجه به این مسائل می‌توان خدمات مطلوب‌تری را به جامعه هدف ارائه کرد.

بازوند با اشاره به اینکه باید سهم تعاون در بخش اقتصاد طبق برنامه پنجم به ۲۵ درصد می‌رسید خاطرنشان کرد: در حال حاضر سهم تعاون در اقتصاد کشور تنها پنج درصد است و این رقم با پیش بینی‌ها فاصله بسیاری دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه با گسترش تعاونی‌ها در بخش‌های صنعت و کشاورزی می‌توان بسترهای مناسبی برای اشتغال ایجاد کرد افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای تحقق عدالت اجتماعی توسعه بخش تعاون است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcewn8x.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما