سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 32074
منبع : روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم خبر داد

اجرای طرح جلوگیری از کار کودکان و اتباع غیر مجاز

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از اجرائی شدن طرح جلوگیری از کار اتباع خارجی غیر مجاز و کودکان در استان خبر داد.
اجرای طرح جلوگیری از کار کودکان و اتباع غیر مجاز
به گزارش قم نگار، نصرالله بازوند ظهر امروز در همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی محیط کار با رویکرد اعتیاد که در سالن همایش‌های اداره‌کل اصناف برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: این همایش یک همایش علمی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز رویکرد دستگاه‌های اجرایی پیشگیری از وقوع حادثه است که در این حوزه رهبر معظم انقلاب نیز توصیه کرده‌اند که مدیران و مردم به سمت پیشگیری از وقوع حادثه بروند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید همراه یکدیگر باشند، گفت: در همه استان‌ها برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

بازوند تصریح کرد: تاثیر روانی که یک فرد معتاد در محیط کار روی دیگران می‌گذارد، بسیار زیاد است، از همین رو آموزش‌های مهارتی را در راستای فعالیت خود قرار دادیم تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به جلوگیری از کار اتباع افغانی غیر مجاز و کودکان، گفت: برنامه‌ریزی‌های خاصی برای جلوگیری از فعالیت این افراد در دستور کار قرار گرفته است

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfjxdm.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما