پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 31589
در دیدار با استاندار جدید قم مطرح شد؛

آیت‌الله سعیدی: عمران و آبادانی مهمترین دغدغه استاندار جدید قم باشد‌

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم مسئله فرهنگ را اولویت اصلی قم دانست و گفت: موسسات مختلف حوزوی و غیرحوزوی در این شهر بار سنگین ‌مسئولیت امور فرهنگی را به دوش می‌کشند ازهمین رو مهمترین دغدغه استاندار باید فعالیت در زمینه عمران و آبادانی قم باشد.
آیت‌الله سعیدی: عمران و آبادانی مهمترین دغدغه استاندار جدید قم باشد‌
به گزارش قم نیوز، ‌سید مهدی صادقی ظهر امروز با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س)، دیدار کرد.

آیت الله سید محمد سعیدی ‌در این دیدار کار برای شهر قم را ذخیره دنیا و آخرت برشمرد و اظهارداشت: همه مسئولانی که در سمت استاندار قم انجام وظیفه کرده‌اند قصدشان خدمت به شهر کریمه اهل بیت (س) بوده است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) استفاده از تجربیات استانداران سابق را در مباحث مختلف راهگشا دانست و تصریح کرد: اگر مسئولان با یکدیگر همراه باشند، می‌توان شاهد تعالی بیش از پیش قم باشیم.

امام جمعه قم مسئله فرهنگ را به‌عنوان اولویت اصلی قم مورد توجه قرار داد، خاطرنشان کرد: موسسات مختلف حوزوی و غیرحوزوی در این شهر بار سنگین ‌مسئولیت امور فرهنگی را به دوش می‌کشند ازهمین رو مهمترین دغدغه استاندار باید فعالیت در زمینه عمران و آبادانی قم باشد.

سیدمهدی صادقی نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از رهنمودهای مراجع عظام و دلسوزان در قم موفق باشد و اظهارداشت: همه باید تلاش کنیم تا مباحث مختلف شهر قم در شان ام القرای جهان تشیع باشد.

استاندار قم با بیان اینکه همفکری مدیران نهادها و سازمان‌ها در راستای خدمت به مردم افزود: تنها در سایه تحقق همدلی و همزبانی می‌توانیم کارنامه قابل قبولی نزد مراجع عظام و مردم قم داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوعاتی همچون معماری شهری، آب، فضای سبز و اجرای پروژه های عمرانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با کمک و پشتیبانی همه عزیزان شاهد ترقی و تعالی قم در این زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf1tdm.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما