پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 31451
امیرآبادی در گفتگو با قم نیوز مطرح کرد:

باید از تجربه تلخ مدیریت دوگانه در استانداری قم درس عبرت گرفت

قم نيوز : قم نیوز: احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در خصوص انتصاب استاندار جدید قم اظهار داشت:ما در سطح استانداری باید از گذشته درس بگیریم یک استان نمی تواند دو استاندار داشته باشد. ما نمایندگان قم جناب صادقی را استاندار قم می دانیم و خواستار حفظ شان و جایگاه ایشان هستیم .
باید از تجربه تلخ مدیریت دوگانه در استانداری قم درس عبرت گرفت
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درخصوص انتخاب و معرفی استاندار جدید قم بیان داشت: انتخاب استاندار از اختیارات دولت است و به نظر بنده ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چه در این انتصاب ها دخالتی نداشته باشیم بهتر است.ما نمایندگان از استاندار خدمت به مردم رامی خواهیم و در حقیقت از وی فقط کار می خواهیم.

وی افزود: تا به امروز بنده وحاج آقای آشتیانی در انتصاب مدیران دراستان هیچ نقشی نداشته و صرفا در صورت تماس وزیران محترم در قالب مشورت مواردی مطرح کرده ام ،که در مورد استاندار جدید هیچ مشورتی از ما گرفته نشد ودرحال حاضرنیز نگاه کلی ما حمایت از ایشان می باشد ، وماازاستاندار محترم حفظ ارزش های انقلاب اسلامی وخدمت به مردم راخواستاریم وازاومی خواهیم مراقب حاشیه ها باشند .

وی در جواب این سوال که استاندار جدید فاقد فعالیت های شاخص سیاسی و فرهنگی بوده است، انتخاب وی را در این مقطع برای شهر قم چگونه ارزیابی می کنید اظهار داشت: دراصل انتخاب بامامشورت نشده ودراین زمان صحبت ازشاخص های افراد برای انتخاب شدن بی فایده است ومابایدالان فقط به انتخاب دولت احترام گذاشته وبه جناب اقای صادقی تبریک بگوییم و از آقای استاندار کار بخواهیم ، والبته ما نمایندگان مردم به عنوان قوه ناظر به عملکرد مدیران نظارت داشته وبه وظیفه قانونی خود عمل کرده و از ظرفیت قانونی استفاده کرده و با مردم نیز در میان خواهیم گذاشت ، در حال حاضر صرفا باید به ایشان به دلیل انتخاب تبریک گفت و از وی حمایت لازم را به عمل آوریم و وی را یاری کنیم تا مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده مردم قم اظهار داشت: بنده فکر می کنم در مدتی که دولت تدبیر و امید در راس امور اجرایی کشور قرار گرفته است ، ما تجربه خوبی در استانداری قم نداشته ایم و واقعا مردم قم تجربه تلخی را داشته اند و امیدوارم این تجربه دیگر تکرار نشود.

وی در مورد کاهش اختلافات حاکم بر استانداری قم با انتخاب استاندار جدید اظهار داشت: کاهش اختلافات و حاشیه ها بستگی به شیوه کار و مدیریت ایشان خوهد داشت ، ایشان چنانچه با نمایندگان مجلس ، مدیران استان تعامل سازنده داشته باشندقطعا موفق خواهند بودالبته تعامل دوسویه هست وهمه باید ایشان راکمک کنند.به هر نحو استان قم شرایط ویژه ای در کشور دارد و تاکید می کنم ما نمایندگان قم قطعا از وی حمایت می کنیم تا مشکلات استان و مردم قم را کاهشداده وحل نمایند .

امیر آبادی در باره کارنامه کاری استاندار سابق قم نیز اظهار داشت :ایشان واقعا فردی متدین و سلیم النفس بودند اما متاسفانه شرایط به وجود آمده در استانداری قم و اختلافات موجودباعث شد تا ایشان از اهداف کاری و وظایف محوله دور شوند. به نظر بنده جناب صادقی از اتفاقات پیش امده در استانداری قم را مد نظر قرار خواهند داد و آنچه خیر و صلاح مجموعه مدیریتی ایشان در قالب شعار های دولت جناب روحانی پیش خواهند گرفت.

وی با اشاره به مشکلات گذشته استان که بر اثر اختلاف استاندار قبلی با معاون امنیتی و سیاسی استانداری به وجود آمد افزود: ما در سطح استانداری باید از گذشته درس بگیریم یک استان نمی تواند دو استاندار داشته باشد. نمایندگان مجلس جناب صادقی را استاندار قم می دانیم و خواستار حفظ شان و جایگاه ایشان هستیم ، ایشان با قدرت تمام کار خود را شروع کنند و آنچه که سیاست های دولت است را در قم اجرا کنند و ما نیز قطعا از وی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdfo0s.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما