دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 31131
نماینده مردم قم در مجلس:

آب قم تا سال آینده به صورت دائم شیرین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه تا سال آینده آب قم به صورت دائم شیرین می‌شود، گفت: ‌۳۰ میلیون آب در پشت سد کوچری قرار گرفته است که البته برای تکمیل این سد و شیرین‌شدن آب قم باید ۲۰۰ میلیون لیتر آب پشت سد قرار بگیرد.
آب قم تا سال آینده به صورت دائم شیرین می‌شود
به گزارش قم نیوز، احمد امیر آبادی ‌در سیزدهمین همایش فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با ۱+۵ اظهار داشت: پرونده هسته‌ای کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از پرونده‌های حساسی است که در جریان است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت یازدهم پرونده هسته‌ای کشورمان از شورای عالی امنیت ملی به وزیر خارجه سپرده شد که مذاکرات مستقیم با آمریکا را داشتیم و تعهداتی را ما و آمریکایی‌ها دادیم که نظام ما به تعهدات خویش عمل کرد ولی آمریکایی‌ها بدقولی کردند و به تعهدات خویش پایبند نبودند.

وی با بیان اینکه آمریکا خواستار تعطیلی چرخه هسته‌ای کشورمان است، عنوان کرد: دولت آمریکا می‌گوید که کشور ایران باید ۱۵ سال فعالیت‌های هسته ای را تعطیل کند؛ در واقع هدف آن‌ها این است که نسل جامعه ایرانی تغییر کند و به این روش مسئله هسته‌ای را به فراموشی بسپارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرگاه آمریکا با مقاومت ملت ایران روبه‌رو شده عقب نشینی کرده است، تصریح کرد: آنچه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، این بوده که تیم مذاکره‌کننده فرزندان انقلاب اسلامی هستند و از خطوط قرمز مذاکرات عبور نکرده است و در راستای حفظ منافع کشورمان اقدام کردند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از مذاکره‌کنندگان کشورمان عنوان کرد: ما باید تیم هسته‌ای را مورد حمایت قرار دهیم تا در مذاکرات هسته‌ای موفق شوند، مجلس شورای اسلامی نیز همواره از دولت حمایت کرده تا مشکلات مردم را حل کند.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در کشورمان از جایگاه بالایی برخوردار است و قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد نیز در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط دولت گذشته در راستای رفع مشکل آب قم افزود: مسئله شیرین کردن آب قم اقدام بسیار مناسبی بود که بیشترین تلاش و پیگیری را در این زمینه حجت‌الاسلام آشتیانی نماینده قم انجام دادند و بودجه‌هایی را از دولت قبل در این راستا داریافت کردند.

امیرآبادی بیان کرد: امروز ۳۰ میلیون آب در پشت سد کوچری قرار گرفته است و برای تکمیل این سد و شیرین شدن آب قم باید ۲۰۰ میلیون لیتر آب پشت سد قرار بگیرد و تا سال آینده آب قم به صورت دائم شیرین می‌شود.

وی عنوان کرد: تعرفه برق قم نیز جز شهرهای گرمسیری قرار گرفته است اما باید نسبت به صرفه‌جویی آن اهتمام صورت بگیرد تا استان قم در زمینه برق با مشکل مواجه نشود و دچار قطعی برق نشویم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcizzap.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما