پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 31591
مدیر حوزه های علمیه:

آیت الله آزاد قزوینی از مدافعان حریم ولایت و انقلاب بود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله آزاد قزوینی گفت: آن مرحوم در کنار کار گسترده علمی از مدافعان حریم ولایت و انقلاب اسلامی بود.
آیت الله آزاد قزوینی از مدافعان حریم ولایت و انقلاب بود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله آزادقزوینی اظهار داشت: آن مرحوم در کنار کار گسترده علمی از مدافعان حریم ولایت و انقلاب اسلامی بود.

در پیام مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور آمده است: خبر ارتحال عالم فرزانه حضرت آیت الله حاج شیخ علی آزاد قزوینی(ره) موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: این عالم و فقیه جلیل‌القدر از علمای برجسته حوزه علمیه نجف اشرف و حوزه علیمه قم به شمار می‌آمدند که عمر با برکت خود را در راه تهذیب نفس و در جهت تعلیم و تربیت مشتاقان علوم دینی سپری نمود.

در ادامه پیام آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان شده است: این عالم وارسته پس از تحمل محرومیت ها، زندان، شکنجه توسط رژیم صدام از نجف اشرف اخراج و راهی قم شد، سختی‌ها و مصائبی که هیچ‌گاه او را از ادامه مسیر زندگی علمی خارج نکرد.

در این پیام آمده است: آثار مکتوب گرانسنگی از این عالم ربانی به یادگار مانده که بی شک چراغ راه جویندگان علم و حقیقت خواهد بود او در کنار کار گسترده علمی از مدافعان حریم ولایت و انقلاب اسلامی ایران بود.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت شریف آن مرحوم، شاگردان ایشان و عموم مردم شهید پرور و عالم پرور استان قزوین تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcizwap.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما