سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 31690
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

موفقیت‌های کنونی کشور در حوزه بین‌الملل حاصل مجاهدت‌ شهداست

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: مسئولان نباید به خود مغرور شوند زیرا موفقیت‌های کنونی کشور در حوزه بین‌الملل حاصل مجاهدت‌ شهداست.
موفقیت‌های کنونی کشور در حوزه بین‌الملل حاصل مجاهدت‌ شهداست
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در دیدار با مدیران بنیاد شهید و امور ایثاران قم با اشاره به اینکه نباید دین را ابزاری برای دستیابی به امور دنیایی قرار دهیم، اظهار داشت: تاریخ به خوبی نشان می‌دهند افرادی که به دنبال منافع مادی خود در دنیا رفته‌اند دین خود را از دست داده و از درجات بالا به پایین‌ترین سطح جهنم نزول کرده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه زبیر از مدافعان اهل بیت (ع) بود، افزود: با این وجود زمانی که به سمت دنیاگرایی رفت و فرزند چهارم او در مدینه ثروتمند شد در مقابل امام علی (ع) قرار گرفت و تغییر کرد.

وی با بیان اینکه دسته بندی‌هایی برای دین داری مردم وجود دارد، تصریح کرد: برخی از مردم که دارای ایمان و تقوی هستند اشتباهاتی می‌کنند که سبب سقوط آن‌ها به بدترین شکل ممکن می‌شود و باید مراقب بود جزء این دسته نباشیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه کبر و خودپرستی از دیگر عوامل سقوط سقوط است اظهار داشت: مبر و خودپرستی از عواملی است که بسیاری از انسان‌ها را گرفتار کرده و به سطوح پایین سوق داده است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه هوا و هوس از عوامل دیگر سقوط انسان‌ها است، گفت: از طرف دیگر رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم از مواردی است که سبب ارتقاء جایگاه انسان نزد خداوند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صابران و کسانی که خشم خود را فرو می‌خورند از بندگان خالص خدا می‌شود، افزود: باید برای رسیدن به جایگاه بالا نزد خداوند و رسیدن به خلوص تلاش کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به توفیقات زیادی در حوزه بین الملل دست یافته است، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی در مقامی قرار دارد که دشمنان اعتراف کرده‌اند با جنگ نمی‌توانند در مقابل آن بایستند و تنها راه چاره مذاکره است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام اسلامی مدیون فداکاری شهدا و جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل است بیان کرد: هیچ کس نباید بابت این جایگاه به خود مغرور شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور خاص است، عنوان کرد: کارکنان بنیاد شهید مانند همه مسئولان باید برای تحقق مدینه فاضله تلاش کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: بنیاد شهید باید الگوی خوبی برای ارتباط با مراجعان باشد و مسئولیت سنگینی که در برابر مردم دارد را عملی کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciuqap.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما