شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 3187
هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال؛

صبای قم به شهرداری ساوه باخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال صبای قم در هفدهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دومین شکست خانگی تن داد.
صبای قم به شهرداری ساوه باخت
به گزارش قم نیوز، دیدارهای باقی مانده از هفته چهارم دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت همزمان جمعه شب نهم دی ماه در شهرهای مختلف برگزار شد و طی آن صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتسال شهرداری ساوه بود که برخلاف دیدار رفت مقابل رقیب ساوه‌ای خود مغلوب شد.

این دیدار در حالی به شکست صبای قم انجامید که شاگردان سید مهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای قم در هفته نخست از نیم فصل دوم این رقابت‌ها یکشنبه گذشته مهمان تیم پرسپولیس تهران بودند اما این دیدار را با شکست سنگین میزبان خود پشت سر گذاشتند و در هفته دوم دور برگشت نیز در دیداری خانگی به شکست سه بر یک مقابل تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان تن داده بودند تا بدین ترتیب سومین بار در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مغلوب حریفان خود شوند.

در این دیدار که در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، دو تیم در جدالی سخت، نزدیک و نفس‌گیر، لحظه‌ای از تلاش برای کسب سه امتیاز دست برنداشتند اما در پایان این تیم شهرداری ساوه بود که از فرصت‌ها بهتر بهره برد و از سد میزبان سرشناس و بالای جدولی خود یعنی صبای قم عبور کرد.

بعد از اینکه دو تیم با ایجاد حملات پراکنده و خلق چندین موقعیت گل نیمه نخست را با تساوی بدون گل به پایان رساندند، در دقایق میانی نیمه دوم این تیم فوتسال صبای قم بود که بر روی حرکت انفرادی سید وحید غیاثی کاپیتان خود و پاس وی توسط سعید تقی زاده بازیکن ملی پوش خود به گل برتری دست یافت، اما شادی صبایی‌ها لحظاتی بیشتر دوام نداشت و احسان محمدیانی بازیکن گلزن تیم فوتسال شهرداری ساوه با اشتباه بازیکنان صبا بازی را با ضربه‌ای دقیق از سمت راست به تساوی کشاند.

تلاش دو تیم در ادامه با جذابیت‌های بیشتری همراه بود تا در نیمه دوم اتفاقات مهم دیگری نیز بازی رخ دهد که طی آن در فاصله هشت دقیقه به پایان یک اشتباه فاحش از سوی بازیکنان صبا در یارگیری سبب شد تا مازیار امیرخانلو به گل دوم تیم فوتسال شهرداری ساوه دست یابد و حسین نیازی نیز گل سوم را بزند تا بدین شکل اتفاقات دیدار هفته پانزدهم با فیروز صفه اصفهان بار دیگر برای صبا تکرار شده و به یک باره شیرازه تیم صبا از هم پاشیده و این تیم با قرار گرفتن در شرایط نامناسب روحی به راحتی از تیم فوتسال شهرداری ساوه در خانه ببازد.

در نهایت این دیدار در پایان به سود تیم فوتسال شهرداری ساوه خاتمه یافت تا ساوه‌ای‌ها بر خلاف دیدار رفت که در خانه خود با حساب پنج بر سه به صبای قم باخته بودند، بازی برگشت با صبای قم را به سود خود به پایان ببرند.

صبای قم با این شکست همچنان با ۳۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی ماند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.anek49n605k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما