سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 9502

تیم فوتسال صبای قم در بهترین شرایط ممکن قرار دارد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتسال صبای قم معتقد است این تیم در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و قهرمانی این فصل به این تیم بسیار نزدیک است.
تیم فوتسال صبای قم در بهترین شرایط ممکن قرار دارد
به گزارش قم نیوز، ناصر شریفی شامگاه دوشنبه در حاشیه دیدار دوستانه تیم فوتسال صبای قم برابر تیم فوتسال شهید رئیس کرمی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتسال استان، گفت: در شرایط فعلی، همه چیز بر وفق مراد پیش می‌رود و تیم فوتسال صبا هم از نظر فنی و هم از نظر روانی در شرایط بسیار مطلوبی است.

وی با اشاره به وضعیت نیمکت تیم فوتسال صبا ادامه داد: پس از استعفای امیر شمسایی باشگاه به فکر انتصاب یک مربی جدید بود اما با توجه به شرایط تیم و توانایی‌های دکتر باقری در رأس تیم و ارتباط خوب بازیکنان با ایشان از یکسو و ریسک حضور یک چهره جدید بر روی نیمکت با توجه به حرکت صعودی تیم، تصمیم بر آن شد که قدرت الله باقری تا پایان فصل بعنوان نفر اول فنی صبا به کار خود ادامه دهد و باشگاه از وی حمایت کند.

سرپرست تیم فوتسال صبای قم همچنین به احتمال برگزاری یک اردو در کیش اشاره کرد و گفت: این اردو هنوز قطعی نیست اما در تلاش هستیم در اسرع وقت، این اردوی آماده سازی را در جزیره کیش نهایی کنیم.

وی از حل مشکلات مالی تیم فوتسال صبا و پرداخت مطالبات خبر داد و افزود: در نقل و انتقالات نیم فصل یک بازیکن بزرگسال و یک بازیکن امید به عنوان سهمیه آزاد داریم اما قصد داریم در صورت لزوم از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم و بازیکنی از تیم های دیگر جذب نخواهیم کرد.

شریفی همچنین به مسابقه حساس با تیم فوتسال حفاری اهواز پس از پایان تعطیلات لیگ برتر فوتسال هم اشاره کرد و گفت: شک نکنید که حفاری را در اهواز شکست خواهیم داد. تمام ابزارها برای موفقیت صبا مهیاست و بازیکنان ما این امر را در ادامه بهتر و بیشتر اثبات خواهند کرد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdch.vnwt23nmiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما