شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 32144
قم نگار گزارش می‌دهد

مخاطب محوری حلقه مفقود نشست خبری ستاد امر به معروف قم

قم نيوز : قم نگار: اینگونه به ذهن می رسد احترام به وقت و شخصیت مخاطبان تنها موضوعی است که در این همایش ها در نظر برگزار کنندگان هیچ اهمیتی ندارد.
مخاطب محوری حلقه مفقود نشست خبری ستاد امر به معروف قم
به گزارش قم نگار، برگزاری همایش ها و نشست های خبری در قم روز به روز افزایش می یابد اما حلقه مفقود در این برنامه ها اهمیت فاکتوری به نام نظم و اهمیت به وقت و شخصیت مخاطبان است.

اینگونه به ذهن می رسد احترام به وقت و شخصیت مخاطبان تنها موضوعی است که در این همایش ها در نظر برگزار کنندگان هیچ اهمیتی ندارد.

نمونه این نشست ها و برنامه ها امروز صبح در نشست خبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با خبرنگاران اتفاق افتاد.

در دعوتنامه ارسال شده برای خبرنگاران ساعت شروع این نشست یازده و نیم اعلام شده بود در حالی که برنامه با حدود یک ساعت تاخیر آغاز شد.

نکته دیگری که در این برنامه دیده می شد عدم هماهنگی و برنامه ریزی قبلی برای برگزاری نشست بود تا جایی که نه تنها بنری برای این نشست آماده نشده بود بلکه در کمال خونسردی نوشتن این بنر آن هم به صورت فوری در محل برگزاری نشست صورت گرفت.

خبرنگاران که از ساعتی قبل برای شرکت در این نشست آماده بودند مجبور شدند مدت زمان زیادی را صرف کنند تا مقدمات برگزاری این نشست فراهم شود.

بنر دست نویس این مراسم در تصویر زیر به وضوح قابل مشاهده است:

این انتقاد به برگزار کنندگان این مراسم وارد است و انتظار می رود مسئولان در ابتدا از برگزاری چنین نشست های که ممکن است از لحاظ خبری دارای اهمیت آنچنانی نباشند خودداری کنند و در صورتی که تمایل به چنین اقدامی دارند نخست تمهیدات لازم را فراهم و سپس به اشخاصی که در این مراسم شرکت می کنند احترامی حداقلی بگذارند.

نقد حاضر به برگزاری این نشست به معنای انتقاد بر اصل موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیست بلکه با تبعیت از همین اصل مهم در اسلام صورت گرفته و انتظار می رود مسئولان پس از این بیشتر به این مهم توجه داشته باشند.
نمونه های موفقی از برگزاری نشست های منظم هم در قم دیده می شود به طور مثال در سال های اخیر استانداری قم به خوبی توانسته بود این مشکلات را حل کند و برگزاری این نوع مراسم را سر و سامانی بدهد که انتظار می رود سایر ادارات و مراکز در استان نیز از این الگو تبعیت کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcdof0s.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما