شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 32434
امام جمعه قم:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی دشمن را مجبور به مذاکره با ایران کرد

قم نيوز : قم نگار: امام جمعه قم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، تیم مذاکره کننده ما در برابر ۱+۵ مذاکره می‌کند، که این مسئله به دلیل اصلاح شدن آن‌ها نیست، بلکه اقتدار این نظام آن‌ها را مجبور به این کار کرد.
اقتدار نظام جمهوری اسلامی دشمن را مجبور به مذاکره با ایران کرد
به گزارش قم نگار، آیت الله سید محمد سعیدی که در جمع فرماندهان و مسئولان پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) سخن می‌گفت، با اشاره به معیارهای پدافند هوایی مطلوب، اظهار داشت: در عرصه پدافند باید بهترین، مؤثرترین، کم‌هزینه‌ترین و عبرت‌آموزترین نوع پدافند را در پیش روی خود قرار دهید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، رسالت این پایگاه را ایستادگی در برابر تهدیدات و حمله های احتمالی دشمن دانسته و افزود: در ماجرای طبس و شکست حمله نظامی آمریکا به ایران، دشمن از همه ابزارها و تکنیک هایی که داشت، استفاده کرد، اما در مقابل آن پدافند الهی عمل کرد و عبرت‌آموزترین کار را با آن‌ها کرد.

امام جمعه قم با اشاره به اعتقاد مؤمنان به امدادهای غیبی گفت: نباید به امداد الهی به گونه‌ای دل بست که به سلاح و تخصص و سازماندهی بی‌توجهی کرد زیرا خدا برای افرادی که اصلاً به امکانات و ابزار و قدرت خود توجه نداشته باشند، امدادی نمی‌فرستد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای، تیم مذاکره کننده ما در برابر ۱+۵ مذاکره می‌کند، که این مسئله به دلیل اصلاح شدن آن‌ها نیست، بلکه اقتدار این نظام آن‌ها را مجبور به این کار کرد.


تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان پدافند هوایی بر تنوع گزینه‌های پدافندی برای مقابله با تهدیدات تأکید کردند و این کلام رهبری برخاسته از واقعیت بوده و لازم الاجراست زیرا دشمن برای تأثیر تهدیدات خود از ابراز و روش‌های کهنه و تکراری استفاده نمی‌کند، بلکه با چهره و ابزار و نقشه‌های مختلف برای نفوذ به این کشور اسلامی با نظر عداوت و دشمنی تلاش می‌کند.

امام جمعه قم افزود: دشمن زمان مناسب را برای عملی کردن نقشه‌های شوم خود در نظر می‌گیرد و بر اساس آن توطئه و تهدیدات را به اجرا در می‌آورد. از سوی دیگر موقعیت جغرافیایی و سیاسی کشور نیز برای آن‌ها اهمیت دارد و تلاش می‌کنند که تهدیدات و حمله‌های احتمالی خود را با امکانات ما تطبیق دهد و اگر ابزاری داشته باشد که ما ضد آن را داشته باشیم، هیچ گاه از آن استفاده نمی‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) توجه به اصل غافلگیری را خواستار شد و اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند که غافلگیرانه و دزدانه وارد شود، از این رو پدافند و سیستم دفاعی ما باید مراقب اصل غافلگیری باشد و از سوی دیگر بازتاب و آثار منفی حمله نیز باید به دقت برآورد شود زیرا ممکن است کشوری به منطقه‌ای حمله کند و آسیب‌های زیادی هم به آنجا وارد سازد، ولی این حمله در پایان بر ضد خود آنها باشد و این نکات باید مد نظر فرماندهان پدافند هوایی باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfjjdm.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما