سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 32483
نماینده مردم قم در مجلس:

مسئولان نباید به خائنان اجازه راه‌اندازی سفارت در ایران را بدهند

قم نيوز : قم نگار: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نباید افرادی که به این کشور خیانت کرده‌اند را دوست واقعی خود بدانند و به آن‌ها اجازه ایجاد سفارت دهند زیرا اگر در مقابل دشمن سکوت کنیم آنها در مسیر هجمه به اسلام حرکت می‌کنند.
مسئولان نباید به خائنان اجازه راه‌اندازی سفارت در ایران را بدهند
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) که در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی سپاه قم برگزار شد، از نامه مراجع تقلید برای اعلام حمایت از تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و افزود: برخی نمایندگان برای تصویب این قانون تلاش‌های بسیاری انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه تعیین مجریان این قانون در جامعه اهمیت بسیاری دارد مطرح کرد: سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سابق سپاه استان قم در زمینه تحقق همگانی کردن این واجب دینی در سازمان مرکزی بسیج مستضعفین به کار گرفته می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) تاکنون با استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان قم توانست در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مشارکت مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای سپاه در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و فرهنگی قابل تقدیر است گفت: اکنون دشمن از ایران اسلامی در هراس است و نمی‌تواند تجاوز نظامی به این کشور داشته باشد زیرا اگر این قدرت را داشت تاکنون حمله نظامی خود را انجام داده بود.

آشتیانی با اشاره به اینکه سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار دارد یادآور شد: پاسداران و بسیجیان این استان علاوه بر تلاش برای ایجاد ترس در دل استکبار خارجی برای تضعیف و مقابله با تحرکات دشمنان داخلی اقدامات مناسبی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: بعد از برجام تهدیدهای دشمن بیشتر شده است؛ مسئولان نباید افرادی که به این کشور خیانت کرده‌اند را دوست واقعی خود بدانند و اجازه دهند آن‌ها سفارت خود را در ایران ایجاد کنند زیرا اگر دشمن را نشناخته و در مقابل او سکوت کنیم آنها در مسیر هجمه به اسلام گام بر می‌دارند.

آشتیانی با تاکید بر اینکه سیل آمد و رفت‌های مسئولان خارجی برای نفوذ در سیاست و اقتصاد کشور در جریان است ابراز کرد: امیدواریم با بصیرت مسئولان و مردم از این حرکت‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjtxet.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما