يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 3249
با حضور آیت‌الله مقتدایی؛

نشست مشترک مدیران حوزه و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نشست مشترک مدیران حوزه و کمیته امداد امام خمینی(ره) با موضوع زکات و مسجد محوری با حضور آیت‌الله مقتدایی برگزار شد.
نشست مشترک مدیران حوزه و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد
به گزارش قم نیوز، نشست مشترک مدیران حوزه‌های علمیه سراسر کشور با مدیران‌کل کمیته‌های امداد امام خمینی(ره) با حضور آیت‌الله مقتدایی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

در این نشست که با موضوع زکات و مسجد محوری برگزار شد، حاضران در جلسه به سخنانی در ارتباط با نقش مساجد در کشور و ارائه راهکارهایی برای تقویت این نقش‌ها پرداختند.

عبدالله جلالی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در این جلسه با بیان اینکه روحانیت در طول تاریخ نقش تاثیرگذاری در کشور داشتند، اظهار کرد: روحانیت چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حاضر بوده و اقدامات تاثیرگذاری زیادی را به انجام رسانده است.

وی با بیان اینکه مساجد نیز ظرفیت‌های بسیار زیادی دارند که برخی از آنها مغفول مانده است، بیان کرد: مساجد کانون‌های اجتماعی هستند که مردم در اکثر مناسبت‌ها و هر روز در آن گرد یکدیگر جمع می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه مساجد می‌تواند کانونی برای کمک رسانی به نیازمندان محل باشد، خاطرنشان کرد: مساجد می‌تواند محلی باشد تا خیرین کمک‌های خود را به آنجا بیاورند و هیئت‌امنا و ائمه جماعات این کمک‌ها را بین نیازمندان محل توزیع کنند و بنابر این ضروری است که برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا بتوان هماهنگی‌های مورد نیاز در این خصوص را انجام داد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.xetfuqe8hsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما