شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 32534
در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

صبای قم حریف تراکتورسازی تبریز شد / تعیین میزبان با قرعه‌کشی

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور باید در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز به میدان برود.
صبای قم حریف تراکتورسازی تبریز شد / تعیین میزبان با قرعه‌کشی
به گزارش قم نگار، جدال صبای قم با تراکتورسازی تبریز در این مرحله از مسابقات دوره جدید جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی انجام می‌شود که صبا بعد از سال ۱۳۸۹ هنوز نتوانسته است به جمع چهار تیم مرحله پایانی این مسابقات راه پیدا کند.

تیم فوتبال صبای قم بعد از دو بار فینالیست شدن در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ اکنون برای اینکه بتواند برای سومین بار شانس حضور در فینال جام حذفی را به دست بیاورد باید از بازی در برابر تیمی قدرتمند از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس کار خود را پیگیری کند.

براساس قرعه‌کشی انجام شده در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، تیم فوتبال صبای قم در دومین دیدار خود در جام حذفی فوتبال بعد از غلبه بر نیروی‌زمینی تهران، باید در یک دیدار حساس به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز برود.

تراکتورسازی تبریز حریف صبای قم در این دوره جام حذفی فوتبال کشور، در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از بازی‌ها محسوب می‌شود که باید در مرحله یک‌شانزدهم مسابقات به مصاف تیم فوتبال بعثت کرمانشاه می‌رفت اما حریف از رویارویی با این تیم انصراف داد تا تبریزی‌ها بی‌دردسر راهی مرحله بعد شوند.

برنده دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در مرحله پنجم از سی‌امین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با برنده دیدار تیم‌های فوتبال لیگ برتری سیاه‌جامگان مشهد و سایپا تهران بازی می‌کند و بعد از آن صبا باید منتظر حریفانی همچون پدیده مشهد، استقلال تهران یا فولاد خوزستان باشد.

تیم فوتبال صبای قم پیش از این یک بار قهرمانی در سال ۱۳۸۴ در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با غلبه بر تیم ابومسلم مشهد و همچنین یک نایب قهرمانی در سال ۱۳۸۵ با شکست برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را به دست آورده است.

اما برای اینکه میزبان دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال مشخص شود، مسئولان دو تیم به زودی در سازمان لیگ فدارسیون فوتبال حاضر شدند و با قرعه‌کشی در این سازمان در نهایت مشخص خواهد شد که کدام تیم میزبانی این بازی حساس جام حذفی را انجام می‌دهد و دو تیم در تعطیلات دوم تا بیست و یکم مهر ماه لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال صبای قم نیز برای اینکه به مرحله یک‌هشتم صعود کند در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم نیروی‌زمینی تهران شد در حالی که این بازی به میزبانی صبا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

در این دیدار که به قضاوت سیدمهدی سیدعلی برگزار شد و تنها یک اخطار به بازیکن تیم نیروی‌زمینی تعلق گرفت، ابتدا محمد معاوی در دقیقه ۱۳ برای تیم نیروی‌زمینی تهران گلزنی کرد و سپس عبدالکریم اسلامی در دقیقه ۳۷ و امیرحسین صادقی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه نخست گل‌های صبا را به ثمر رساندند.

تیم صبای قم در پایان نیمه نخست با کسب برتری ۲ بر یک به رختکن رفت و نیمه دوم نیز موقعیت‌های متعدد گلزنی به دست آورد اما در نهایت بازی با همین نتیجه به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید تا صبای قم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کشور شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgtn9w.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما