دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 32576
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم:

قم نیازمند فعالیت ۴۵۰ دستگاه اتوبوس است

قم نيوز : قم نگار: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: در حال حاضر ۲۵۰ اتوبوس سرویس‌دهی به جمعیت ساکن در قم داده می‌شود و این در حالی است که قم نیازمند فعالیت ۴۵۰ دستگاه اتوبوس است.
قم نیازمند فعالیت ۴۵۰ دستگاه اتوبوس است
به گزارش قم نگار، علیرضا قاری قرآن دیشب در جلسه علنی یک‌صد و چهل و پنجمین جلسه علنی و شورای اسلامی شهر قم که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به ساماندهی تجمع خطوط اتوبوس‌رانی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: اصلاح، ساماندهی و  استفاده بهینه از امکانات خطوط اتوبوس‌رانی از اهداف اصلی است که کارشده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم افزود: در حال حاضر ۲۵۰ اتوبوس سرویس‌دهی به جمعیت ساکن در قم داده می‌شود و این در حالی است که قم نیازمند فعالیت ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری است.

قاری قرآن بابیان اینکه در طرح ساماندهی اتوبوس‌رانی در قم ۱۱ کریدور اصلی و ۱۰ کریدور ویژه تعریف می‌شود، گفت: قرار بر این است که در ۸ مسیر ویژه خطوط اتوبوس تعریف شود.

وی افزود: نتیجه کلی این بوده است ۵ خط از این خطوط اجراشده است و با شروع مدارس ۵ خط دیگر افتتاح می‌گردد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم بابیان اینکه برخی از خطوط اتوبوس‌رانی مربوط به شرکت خصوصی هستند، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم باید صورت بگیرد تا اینکه هم رانندگان، شرکت‌ها و نیز مردم رضایتمندی از عملکرد ناوگان اتوبوسرانی داشته باشند.

قاری قرآن با اشاره به اینکه کار میدانی وسیعی در مناطق ۸ گانه در حدود یک ماه گذشته صورت گرفته است، گفت: همه این موارد انجام‌شده در جهت بهبود خطوط اتوبوس‌رانی صورت گرفته و قبل از اجرای طرح با حدود ۸۰ نفر از رانندگان جلساتی داشتیم و توضیحات لازم در این مورد داده‌شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccepq1.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما