سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : 32979
مدیر هیئت خادم‌الشهدا:

همایش «عاشورائیان رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس» در استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: مدیر هیئت خادم‌الشهدا با اشاره به برگزاری همایش عاشورائیان در استان قم گفت: همایش «عاشورائیان رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس» جمعه شب پس از نماز مغرب و عشا توسط هیئت خادم‌الشهدا در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار می‌شود.
همایش «عاشورائیان رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس» در استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، سید یدالله حسینی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران که در دفتر هیئت خادم الشهدا برگزار شد اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی باید دارای برنامه‌های مناسبی برای جوانان باشند و به تبیین فرهنگ عاشورا بپردازند.

مدیر هیئت خادم الشهدا با اشاره به برگزاری همایش عاشورائیان در استان قم افزود: همایش «عاشورائیان رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس» جمعه شب پس از نماز مغرب و عشا توسط هیئت خادم الشهدا در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار می‌شود که از همه هیئت‌های مذهبی برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

حسینی با اشاره به برنامه‌های هیئت عاشورائیان بیان کرد: سخنران همایش عاشورائیان حجت الاسلام فاضل لنکرانی است که با حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزار می‌شود و این دلاورمردان در این همایش خاطراتی از ۸ سال دفاع مقدس بیان می‌کنند.

وی با بیان این که هیئت‌ها باید به سمت سنتی بودن پیش بروند عنوان کرد: متاسفانه هنگامی که جوانان هیئتی وارد دانشگاه می‌شوند از هیئت دور می‌شوند که علت آن عدم برنامه‌ریزی مناسب برای نسل جوان است.

مدیر هیئت خادم الشهدا با بیان این که بسیاری از هیئت‌های مذهبی در قم از مشکلات مالی رنج می‌برند که مسئولان باید به آن‌ها رسیدگی کنند تصریح کرد: مشکلی که هیئت‌های مذهبی دارند این است که بودجه‌ای که از سوی اوقاف و سازمان تبلیغات به هیئت‌های مذهبی می‌رسد محدود است.

حسینی با بیان اینکه در همایش عاشورائیان برنامه‌های مختلفی در راستای تقدیر از افراد شاخص هیئتی انجام می‌شود بیان کرد: قرار است تا در این همایش از ۱۷ نفر از رزمندگان دفاع مقدس، جانبازان و پدران شهید تقدیر شود، همچنین از هیئتی‌های نمونه و باسابقه قدیمی تجلیل به عمل می‌آید.

وی عنوان کرد: هیئت خادم الشهدا ۱۵ سال پیش با مشارکت رزمندان و جانبازان دفاع مقدس تشکیل شد، این هیئت به دنبال اسم و رسم نیست و با هزینه‌های کلانی که توسط برخی هیئت‌ها صورت می‌گیرد، مخالف است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjhhet.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما