چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 33016
درخواست آیت الله سبحانی از بزرگان حوزه علمیه:

شورایی برای تجدید نظر در تعطیلات حوزه علمیه تشکیل شود

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه از بزرگان حوزه در خواست داریم شورایی تشکیل دهند که در تعطیلات حوزه تجدید نظر کنند گفت: طلاب باید به این مسئله دقت کنند که اگرچه درس تعطیل می شود اما مطالعه را تعطیل نکنند.
شورایی برای تجدید نظر در تعطیلات حوزه علمیه تشکیل شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد با انتقاد از تعطیلی حوزه های علمیه در نیمی از سال اظهارداشت: امسال برخی گفته اند ۱۵۰ درس گفته ایم در عین حال با کوششی که داشته ام این مقدار کم است و معنای آن این است که بیش از نیمی از سال تعطیلی بوده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه حوزه اگر می خواهد جایگاه خود را پیدا کند در تعطیلات باید تجدید نظر کند و از آن بکاهند گفت: ممکن است بگویید قبلا هم تعطیلی بوده اما در همان روزها هم بحث و درس داشته ایم، درروزهای پنجشنبه و جمعه کسانی که از حساب و علم عقب بودند برای جبران آن تلاش می کردند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه از بزرگان حوزه در خواست داریم شورایی تشکیل دهند که در تعطیلات حوزه تجدید نظر کنند افزود: طلاب باید به این مسئله دقت کنند که اگرچه درس تعطیل می شود اما مطالعه را تعطیل نکنند.

وی با اشاره به اینکه برای خود رشته مطالعه قرار دهید چرا که تعطیلی محض از علم، لطمه به گذشته می زند و انسان را از آینده باز می دارد تصریح کرد: تحصیل در کنار اخلاق باید در درجه اول باشد.

به گفته آیت الله سبحانی درس این مرجع تقلید تا 10 شهریورماه تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdccexq1.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما