سه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 3316
آیت‌الله نوری‌همدانی:

پیروزی انقلاب باعث کوتاه شدن دست فراماسونرها از ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید در قم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دست ابرقدرت‌های جهان را از ذخایر ایران کوتاه کرد.
پیروزی انقلاب باعث کوتاه شدن دست فراماسونرها از ایران شد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از تاکیدات اهل‌بیت(ع) شناخت زمان است، اظهار کرد: ریشه‌یابی و ارزیابی حوادثی که رخ می‌دهد بسیار مهم است و هر یک از ما باید عالم به زمان خود باشیم.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین حادثه‌ای که در قرن اخیر در جهان رخ داده، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بوده است، بیان کرد: ‌هرچه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد عمق و عظمت انقلاب برای مسلمانان تمام جهان نمایان می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز مسلمانان جهان با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی در مقابل حاکمان ظالم و مستبد خود قیام کرده‌اند، تصریح کرد: در انقلاب‌هایی که در مصر، تونس، عربستان و بحرین مشاهده می‌کنیم الهام‌هایی که مردم از انقلاب اسلامی ایران گرفته‌اند مشهود است.

وی ادامه داد: هرکس در برابر انقلاب اسلامی باید احساس وظیفه داشته باشد و عمق و عظمت انقلاب اسلامی را برای مسلمانان جهان بازگو کند تا توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی خنثی شود.

نوری‌همدانی با بیان اینکه نیروهای عقیدتی و سیاسی باید نسبت به فتنه‌های آخرالزمان آگاه باشند، اظهار کرد: نخستین شرط موفقیت نیروهای عقیدتی و سیاسی داشتن بیان شیوا و اطلاعات بسیار زیاد است که از طریق مطالعه حاصل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علمای شیعه مرزبانان نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: ما طلبه‌ها مرزبانان اعتقادی و سیاسی هستیم و در این راستا باید خود را آماده مقابله با توطئه‌های دشمنان سازیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن هراس بسیاری از جمهوری اسلامی ایران دارد، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمام پست‌های اصلی کشور به‌دست فراماسونر‌ها بود که دلبستگی شدیدی به غرب و آمریکا داشتند ولی پیروزی انقلاب اسلامی دست ابرقدرت‌های جهان را از ذخایر ایران کوتاه کرده و همچنین سبب بیداری و آگاهی مسلمانان و مستضعفان جهان شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.z8xbjh8xp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما