پنجشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 3976
آیت الله نوری همدانی:

بر مسلمانان لازم است كه سه جبهه، كفر، نفاق و صهیونیزم را بشناسند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ضمن تاكید بر ضرورت ها وحدت بین امت اسلامی، گفت : بر مسلمانان لازم است تا سه جبهه كفر، نفاق و صهیونیز م را بخوبی بشناسند، بر ترفندهای آن ها آگاهی كامل داشته باشند و در برابرآنان ایستادگی كنند.
بر مسلمانان لازم است كه سه جبهه، كفر، نفاق و صهیونیزم را بشناسند
به گزارش قم نیوز، وی روز پنج شنبه در دیدار رییس و مسوولان سازمان بسیج اصناف كشور تصریح كرد: آیاتی در كلام الله مجید وجود دارد كه مسلمانان را از برقراری ارتباط، تولی و تبعیت از كفار، منافقین و صهیونیسم برحذر می كند.

وی با اشاره به اینكه این سه جبهه كفر، نفاق و صهیونیزم از ابتدا در برابر اسلام ایستاده اند اظهار داشت: امروز نیز در برابر این سه جبهه قرار گرفته ایم و بسیجیان و علما باید آسیب هایی كه از سوی این سه جبهه، انقلاب را تهدید می كنند شناسایی كرده و در برابر آنها مجهز باشند.

این مرجع تقلید اضافه كرد: برخی از دولت مردان و سران كشورهای مسلمان، به جای ایستادگی در برابر جبهه های كفر، نفاق و صهیونیزم، آمریكا وغرب و صهیونیز را تكیه گاه و پناهگاهی برای خود قلمداد كرده و با تكیه بر جبهه كفر و سلطه جو، خانه ای عنكبوتی با نقش و نگاری فراوان برای خود ساخته كه به آن دلگرم شده اند.

وی تاكید كرد: دولتمردان و سرانی كه هنوز به جبهه كفر تكیه دارند باید بدانند كه خانه عنكبوتی كه بنا نهاده اند بسیار بسیار سست است؛ چراكه اربابان و تكیه گاه آنها، خود دچار تزلزل و سستی در عالم شده اند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به قیام های اسلامی و مردمی كشورهای منطقه گفت: این قیام ها با ایستادگی و مقاومت مردم به سرانجام رسید، برخی از دیكتاتورها ساقط شده و با استقامت مردم، قیام های دیگر نیز به سرانجام رسیده و نوبت فروپاشی آل خلیفه و آل سعود هم می رسد.

وی همچنین از انقلاب اسلامی ایران بعنوان زمینه سازی برای ظهور انقلاب حضرت ولی عصر (عج) یاد كرد و افزود: امروز شاهد هستیم كه مستضعفان در عالم روز به روز قوی تر و مستكبرین روز به روز منفورتر می شوند.

آیت الله نوری همدانی، فضای انقلاب اسلامی ایران را مملو از مردم انقلابی، عالمان و فضلا دانست و از آگاهی، آمادگی و ایستادگی بعنوان سه مولفه برای حفظ این انقلاب الهی یاد كرد.

در ابتدای این دیدار، سردار ' مجید مشایخی' رییس سازمان بسیج اصناف كشور در سخنانی از تلاشهای آیت الله نوری همدانی در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و روشنگری های این مرجع تقلید در فتنه سال ۸۸ قدردانی كرد.

وی آیت الله نوری همدانی را افتخاری برای حزب الله در تمام دوران بخصوص در دوران فتنه ۸۸ دانست.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.u9wrak9y3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما