قم نيوز : قم نگار: مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب از چاپ کتاب «جایگاه و نقش جن در نظام آفرینش بر اساس قرآن و سنت» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کتاب «جایگاه و نقش جن در نظام آفرینش بر اساس قرآن و سنت» منتشر می‌شود
به گزارش قم نگار، محمد روحانی امروز با اشاره به کتاب جایگاه و نقش جن در نظام آفرینش بر اساس قرآن و سنت اظهار کرد: این کتاب شامل سه فصل است که فصل نخست به کلیات و پیش نیازها می‌پردازد و بررسی معنای لغوی و اصطلاحی واژگان تحقیق مانند جایگاه، نقش، جن و نظام آفرینش را در بردارد.

وی خاطرنشان کرد: فصل دوم نیم‌نگاهی به ویژگی‌های جن دارد که شامل مباحثی مانند آفرینش جن، تکلیف داری، قدرت، قوم و علم، ازدواج و زاد و ولد است.

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه جایگاه و نقش جن در نظام دنیوی از مباحث دیگر این کتاب است، گفت: جن در آسمان،‌ زمین و مباحثی از قبیل جایگاه جن در زمین و نقش جن در زمین، ‌صورت و شکل جن در زمین را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

وی یادآور شد:‌ فصل دیگر جایگاه و نقش جن در نظام آخرتی است که موضوعات مهمی مانند مرگ جن، برزخ و قیامت جن،‌ پاداش و عذاب جن در آن بررسی می‌شود.

روحانی عنوان کرد: این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های موجود در این زمینه است که با نگارشی جدید و مستند به مسئله جن پرداخته و نویسنده به موضوع مهمی از جمله این سئوالات پاسخ می‌‌دهد و جوابگوی بسیاری از شبهات و سئوالات موجود در زمینه جن است.

وی با اشاره به سئوالات مطرح شده در این کتاب خاطرنشان کرد: اینکه جن کجا زندگی می‌کند، چه صورتی دارد، آیا تسخیر جن ممکن است، احضار روح چه ارتباطی با جن دارد، آیا جن‌زدگی صحت دارد و چه آسیب‌هایی از جانب جن می‌تواند انسان را تهدید کند، از جمله سئوالات مطرح شده در این کتاب است.

کتاب «جایگاه و نقش جن در نظام آفرینش بر اساس قرآن و سنت» با قیمت ۸ هزار تومان و تیراژ هزار عدد در ۱۸۰ صفحه به همت نشر ادیان وابسته به دانشگاه ادیان و مذاهب در آینده‌ای نزدیک وارد بازار نشر می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjv8et.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما