دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 33282
در گروه نخست مقدماتی

همای‌غدیر نماینده قم در فوتبال جام آزادگان شد

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال همای‌غدیر به عنوان نماینده استان قم در فصل جدید رقابت‌های باشگاه‌های کشور جام آزادگان به مصاف حریفان می‌رود.
همای‌غدیر نماینده قم در فوتبال جام آزادگان شد
به گزارش قم نگار، بازی‌های فصل جدید لیگ باشگا‌ه‌های کشور جام آزادگان از آبان‌ماه در حالی آغاز می‌شود که تیم فوتبال همای‌غدیر قرار است به عنوان نماینده فوتبال قم در این سطح از رقابت‌ها به میدان رفته و بخت خود را برای راهیابی به دسته بالاتر بیازماید.

تاکنون سابقه نداشته تیمی به نمایندگی از قم از لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به دسته بالاتر صعود کند اما امسال فوتبال‌دوستان قمی امیدوارند که تیم همای‌غدیر بتواند انتظار قمی‌ها را جامه عمل بپوشاند.

همای‌غدیر که امسال قصد دارد به عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میدان برود، در سال ۱۳۹۳ بالاتر از هفت رقیب دیگر خود و در پایان ۱۴ هفته رقابت رفت و برگشت تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال قم به مقام قهرمانی دست یافته است.

سطح رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال قم بسیار بالا بود و تیم در مسیر کسب عنوان قهرمانی بازی‌ها، تیم‌های فوتبال اتحاد و سفیر گفتمان جدی‌ترین تعقیب‌کننده تیم همای‌غدیر بودند، اما در نهایت این تیم همای‌غدیر بود که گوی سبقت را از رقبا ربود تا در لیگ برتر فوتبال قم رتبه نخست را کسب کند.

هما از تیم‌های با سابقه فوتبال استان قم محسوب می‌شود که سابقه کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در اواخر دهه ۱۳۸۰ را نیز دارد، اما در لیگ ۹۳ با هدایت رحیم راسخ و کمال شیری حضور قدرتمندی در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال استان قم داشت و سرانجام قهرمان شد.

این تیم بازیکنان جوان و مستعدی را در این دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در کنار چند مهره با تجربه به کار گرفته بود و با اتکا به توانمندی این بازیکنان نظیر امیر منصوری مجد، محمد گائینی، مسعود خسروی و مرتضی حبیب‌نژاد جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

هما با مدیریت احمد محسنی در سال ۱۳۹۴ نماینده فوتبال استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان خواهد بود در حالی که در سال ۹۲ تیم آبادگران در لیگ برتر قم به مقام قهرمانی رسیده و در لیگ آزادگان نماینده قم شد اما عملکرد ضعیفی داشت.

هر ساله مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال استان قم با حضور هشت تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و قهرمانی تیم فوتبال هما در حالی رقم خورد که در انتهای جدول نیز تیم‌های رده‌های هفتم و هشتم به طور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم سقوط کردند.

تیم فوتبال همای‌غدیر از آبان‌ماه به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی این فصل لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان به مصاف حریفان می‌رود در حالی که در این گروه ۱۲ تیم حضور دارند و رقابت‌ نزدیکی برای صعود وجود دارد.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchiinx.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما