چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 3333
نایب رئیس هیئت بدمینتون قم:

سهمیه قم در لیگ برتر را حفظ می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: با وجود ناکامی مقابل حریفان سهمیه قم در لیگ دسته اول را حفظ خواهیم کرد.
سهمیه قم در لیگ برتر را حفظ می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، معصومه پیرمرادی اظهار کرد: مرحله دوم مسابقات لیگ بدمینتون باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با حضور تیم‌های مختلف آغاز شد و شاهد رقابت بسیار خوبی بین تیم‌ها بویدم، ولی از آنجا که بخت با تیم ما یار نبود نتیجه را به دو حریف خود واگذار کردیم.

وی افزود: این باخت‌ها چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نخواهد کرد و امیدواریم که بتوانیم در مرحله بعد این رقابت‌ها نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی عنوان کرد: تیم تربیت بدنی قم در این بخش از مسابقات که عهده‌دار میزبانی مسابقات بود، مقابل تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان به نتیجه‌ای بهتر از باخت پنج بر صفر دست نیافت و مقابل شیرودی تهران یکی از‌ تیم‌های خوب این دوره چهار بر یک شکست خورد، همچنین شیرودی تهران نیز چهار بر یک بازی را به حریف اصفهانی واگذار کرد.

پیرمرادی با اشاره به نتایج به‌دست آمده افزود: چون بازی‌ها در این مرحله به شکل دوره‌ای برگزار شد سرانجام این تیم اصفهان بود که توانست با شکست رقبای خود پیروزی‌های شیرینی را از آن خود کند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون قم با اشاره به اینکه مسابقات در سه مرحله برگزارمی‌شود، بیان کرد: مرحله بعد این بازی‌ها نیز با حضور این سه تیم در اصفهان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد در مرحله بعد برای ماندن در لیگ دسته اول با تیم مهرود تهران نیز بازی کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.s0s2yt0ssa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما