شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 9281
با کسب عنوان در تمام بخش‌ها

دختران دانشجوی قم در بدمینتون قهرمانی کشور درخشیدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از موفقیت دختران بدمینتون‌باز قمی در کسب عنوان سوم بخش انفرادی، مقام قهرمانی بخش دوبل و عنوان نایب قهرمانی بخش تیمی رقابت‌های بدمینتون دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور خبر داد.
دختران دانشجوی قم در بدمینتون قهرمانی کشور درخشیدند
قم نیوز، معصومه پیرمرادی اظهار کرد: تیم اعزامی دختران دانشگاه پیام نور قم نتیجه مدت‌ها تمرین به منظور آماده‌سازی مطلوب برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور را با کسب عنوان نایب قهرمانی به دست آورد.

وی اضافه کرد: بانوان بدمینتون‌باز قمی برای حضور در رقابت‌های بدمینتون دختران دانشجوی دانشگاه‌های پیام نور کشور تمرینات بسیار خوبی را برگزار کرده بودند و با وجود شایستگی برای کسب عنوان قهرمانی، بر سکوی دوم این دوره از رقابت‌ها جای گرفتند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در بین دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور پنج نفر از بهترین‌ بانوان بدمینتون‌باز قم به مصاف حریفان رفتند و در دو بخش تیمی و دوبل موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کردند.

وی تصریح کرد: این تیم با حضور در رقابت‌های قهرمانی دانشگاه پیام نور کشور و کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات به خوبی توانمندی و استعداد بانوان بدمینتون‌باز قم را به نمایش گذاشت.

پیرمرادی اظهار داشت: تیم قم با ترکیب ساناز پیرمرادی، سمیرا حقیقی، زهره صادقی، اعظم ترکمنی و خدیجه سجادی برابر حریفان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات تیم دختران دانشگاه پیام نور تهران در صدر ایستاد و قهرمان شد، تیم دختران دانشگاه پیام نور استان قم به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم‌های همدان و قزوین نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

پیرمرادی به موفقیت دختران دانشجوی اعزامی پیام نور قم در بخش دوبل این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در این بخش تیم دو نفره ساناز پیرمرادی و اعظم ترکمن از دانشگاه پیام نور قم به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه در بخش انفرادی نیر نیره واحدی از مازندران و حدیث فروتن از کرمانشاه اول و دوم شدند و شهره امجدیان از تهران و زهره قاسمی از قم به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.wb9urhb58iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما