يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 9319
در لیگ دسته اول ووشو:

ووشوکاران قمی با دو پیروزی ارزشمند مدعی صعود شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ووشو استان قم گفت: تیم هیئت قم با کسب دو پیروزی ارزشمند خود را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور رساند.
ووشوکاران قمی با دو پیروزی ارزشمند مدعی صعود شدند
قم نیوز، مهدی صفاری نیا اظهار داشت: در هفته صدرنشینی نمایندگان خوزستان و آذربایجان در لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه های کشور، تیم هیئت قم موفق ترین مدعی این رقابت ها بود که با کسب دو پیروزی جهشی خیره کننده در جدول رده بندی داشت.

رقابت ۱۰ مدعی برای صعود به لیگ برتر ووشو کشور

وی ادامه داد: مسابقات نیم فصل نخست فصل جدید لیگ دسته اول ووشوی مردان باشگاه‌های کشور شامگاه روز جمعه در حالی با انجام ۱۰ دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های مدعی با شکست رقبا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند و یکی از تیم های پیروزی تیم هیئت قم بود.

صافری نیا افزود: هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت مسابقات ووشوی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه در آکادمی ووشو برگزار شد که طی آن نمایندگان خوزستان، آذربایجان شرقی، قم، بوشهر و سیستان و بلوچستان مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

رئیس هیئت ووشو قم ابراز داشت: تیم هیئت قم در هفته نخست رقابت ها به دلیل مشکلاتی که وجود داشت به مسابقات اعزام نشد و مصاف این تیم با تیم سپاه سلیمان استان سیستان و بلوچستان به سود حریف به ثبت رسید اما این هفته مردان پرتوان ووشو قم دو پیروزی پر ارزش به دست آوردند.

وی اضافه کرد: با کسب دو پیروزی بسیار خوب توسط تیم هیئت ووشو استان قم در مقابل تیم های هیئت خراسان رضوی و ایلام، موقعیت تیم قم در جدول رده بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی این مسابقات برای صعود هموار شد.

ووشوکاران قمی ناکامی هفته نخست را جبران کردند

صفاری نیا یاد آور شد: در بازی هفته سوم ووشوکاران تیم قم در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه های کشور به مصاف تیم هیئت خراسان رضوی رفته و در پایان با نتیجه هفت بر پنج به پیروزی رسیدند.

وی عنوان داشت: در مسابقه هفته چهارم ووشوکاران قمی با توجه به روحیه خوبی از پیروزی برابر خراسان رضوی به دست آورده بودند، مقابل تیم هیئت ووشو استان ایلام به میدان رفته و این دیدار را با قدرت و با حساب هشت بر سه به سود خود به پایان بردند.

رئیس هیئت ووشو قم اظهار داشت: در پایان هفته های سوم و چهارم از دور رفت مسابقات ووشوی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در جدول رده بندی گروه‌ نخست تیم هیئت ووشو استان خوزستان با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با شش امتیاز و تفاضل به اضافه هفت و هیئت ووشوی قم با شش امتیاز و تفاضل منفی یک در رده های دوم و سوم جای دارند.
انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcd.f0n2yt0sna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما