پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 9277
با حضور در میدان امام خمینی (ره) قم صورت گرفت

استقبال گرم مردم قم از قهرمان کشتی دانشجویان جهان

قم نيوز : قم نیوز: مردم و جامعه ورزش قم با اشتیاق از قهرمان ارزنده کشتی قم در بازگشت از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان استقبال کردند.
استقبال گرم مردم قم از قهرمان کشتی دانشجویان جهان
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی امروز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بعد از موفقیت ارزنده‌ای که هادی علیزاده جوان ارزنده کشتی قم در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان کسب کرد، مردم و جمعی از مسئولان ورزش استان قم به گرمی از این ورزشکار افتخارآفرین پذیرایی کردند.

وی بیان داشت: موفقیت این جوان آینده‌دار کشتی استان قم برای مسئولان و مردم قم آنقدر ارزشمند است که جوانان و علاقمندان بسیاری در مراسم استقبال از‌ هادی علیزاده پورنیا قهرمان شایسته کشتی فرنگی قم در پیکارهای دانشجویان جهان حضور پیدا کردند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: پس از موفقیت در رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در کشور فنلاند، کشتی گیران فرنگی کار کشورمان به کشور بازگشته و مورد استقبال علاقمندان به کشتی قرار گرفتند، در حالی که قم برای نخستین بار بین مدال‌آوران جهانی کشتی فرنگی دانشجویان نماینده شایسته‌ای داشت.

وی اضافه کرد: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان پس از درخشش در رقابت‌های قهرمانی جهان در فنلاند در حالی وارد کشور شدند که خبر افتخار آفرینی هادی علیزاده پورنیا و موفقیت وی در کسب عنوان قهرمانی و نشان طلای جهان شیرینی این موفقیت را برای ورزش دوستان، علاقمندان به کشتی و مسئولان استان قم دو چندان کرد.

رضایی با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط اعضای تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: تیم ملی کشتی در رقابت‌های جهانی دانشجویان در کشور فنلاند موفق به کسب مقام چهارم رده بندی نهایی بخش تیمی شد در حالی که سه مدال طلا به دست آمد و یکی از آنها را هادی علیزاده پورنیا کسب کرد.

وی یادآور شد: رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در فنلاند در حالی به کار خود پایان داد که‌ امیر هادی علیزاده پورنیا جوان بسیار خوب و خوش آتیه کشتی قم، در وزن ۷۴ کیلوگرم با نمایش بسیار خوب برابر رقبای مطرح خود از کشورهای اوکراین، روسیه، آمریکا و مجارستان با شایستگی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان جهان شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: این مدال چهارمین مدال هادی علیزاده پورنیا در هفت ماه اخیر بود زیرا وی در اسفند ماه سال گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد و در اردیبهشت ماه نیز به مدال طلای جام جهانی کشتی فرنگی دست یافت، ضمن اینکه در خرداد ماه به مدال برنز جام بین‌المللی آزوماش اوکراین دست پیدا کرد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.u9yrak9xupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما