سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : 33343
در تقابل صریح با نظر رهبر معظم انقلاب،

حامی فتنه‌گران معاون سیاسی امنیتی استاندار قم شد!

قم نيوز : قم نگار: اگر چه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با استاندار سابق قم بر دور نگه داشتن فتنه‌گران و حامیان فتنه از استانداری قم تأکید کرده بودند، اما با استعفای وی، این توصیه به فراموشی سپرده شد و اکنون حامی یکی از سران فتنه، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم شده است.
حامی فتنه‌گران معاون سیاسی امنیتی استاندار قم شد!
به گزارش قم نگار، یک سال و اندی پیش بود که استاندار سابق قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش، به مناسبت مسئولیت جدیدش در قم به عنوان نماینده عالی دولت در قم، به خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسید تا از رهنمودهای ایشان در اداره ام القرای جهان تشیع و آشیانه اهل بیت(ع) استفاده کند.

شاه بیت سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش این بود: اجازه ندهید سوء استفاده کنندگان و فتنه گران به استانداری
نزدیک شوند، توصیه‌ای که استاندار سابق قم علی رغم فشارهای متعدد برخی جریان‌های سیاسی، آن را نصب العین خود قرار داد و تا لحظات آخر، به آن عمل کرد.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار که هشتم دی 1392 در تهران انجام شد، مسئولیت استانداری آن هم در قم را ویژه و خطیر عنوان کردند و فرمودند: فرصت خدمت به مردم شربف قم و مراجع عظام را قدر بدانید.  مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در این دیدار خاطر نشان کردند: مسئولین استانی باید با اتحاد و همدلی در خدمت به مردم،کوشا و استان قم را از هر جهت نمونه کنند. رهبر معظم انقلاب در پایان تاکید کردند که اجازه ندهید سوءاستفاده کنندگان و فتنه گران به استانداری نزدیک شوند. (لینک خبر در خبرگزاری رسا)

 اما گویی این توصیه اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، قائم به فرد بود و استاندار بعدی
قم، الزامی در تبعیت از این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی نمی‌دید و پس از کش و قوس فراوان، یکی از حامیان شیخ فتنه گر و اصلاح طلب مشهور را به پست حساس معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم برگزید و داوطلب رد صلاحیت شده توسط شورای نگهبان را به عنوان مجری انتخابات قم وارد استانداری قم کرد.

معاون سیاسی بومی کجا و حامی غیر بومی فتنه‌گران کجا!
معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم در سال های اخیر اگر هر عیبی داشت، اما این حسن را داشت که شاهد حضور یکی از شخصیت‌های کاملا بومی استان قم بود. حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی قمی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و یک شخصیت کاملا بومی بود که این بومی بودن حتی از نام خانوادگی وی نیز پیداست.

علی بنایی، اگر چه با کشمکش های سیاسی و رقابت های درون خانوادگی اصولگرایان در قم روبرو بود اما مورد تأیید و احترام مراجع و رؤسای دو قوه بود
و پیشرفت و آبادانی قم را به عنوان شهر خود، نصب العین قرار داده بود. این در حالی است که احد جمالی، هر چه که باشد، بومی قم نیست و تا به حال یک روز نیز در قم مسئولیتی نداشته است. در واقع اگر به جای جمالی، مدیر ساده ای از یکی از ادارات قم، قرار می گرفت، اشراف بیشتری به قم داشت تا چه برسد به کسی مانند حجت الاسلام بنایی که مسائل قم را سال های متمادی از تریبون مجلس شورای اسلامی پی گیری کرده است.

از درخواست رفع حصر سران فتنه تا رد صلاحیت در انتخابات مجلس
به گفته پایگاه شیرازه که از پایگاه‌های خبری فعال در استان فارس است، جمالی که یکی از اصلاح طلبان تندرو فارس محسوب می شود، چند بار سعی کرد شانس خود را برای نشستن بر کرسی نمایندگی مجلس هم امتحان کند اما رد صلاحیت شد.

نکته جالبی که درباره جمالی وجود دارد، این که برخی در بدنه وزارت کشور، سعی دارند، در دولت تدبیر و امید به هر قیمتی به او در سطوح بالای استانداری پست بدهند، فرقی نمی کند فارس باشد یا قم و معلوم نیست فردی که در سومین حرم اهل بیت(شیراز) نمی تواند معاون سیاسی امنیتی استانداری باشد، چگونه در دومین حرم اهل بیت(قم) با همه حساسیت ها، می تواند گزینه مناسبی باشد.

حال
سؤال اینجاست که مأموریت اصلی احد جمالی چیست؟ آیا وی که به دلایل خاصی صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی را نداشته است، به عنوان جاده صاف کن فتنه‌گران برای حضور در مجلس دهم، به قم آمده است؟ اگر چنین باشد، وظیفه نهادهای نظارتی و امنیتی سنگین‌تر و حساس‌تر می‌‎شود زیرا در دل جلسات امنیتی و نظارتی، کسی قرار دارد که خود تعلق خاطر به فتنه‌گران را از قبل نشان داده است و مطرح کردن بسیاری از مسائل در مقابل وی، احتمالا سبب نشر و گسترش آن‌ها در میان جریانات فتنه‌گر خواهد شد.

مقابله با فتنه‌گران پایان نگرفته است
مردم شهر مقدس قم نشان داده‌اند که در مقابله با فتنه‌گران با هیچ کسی مسامحه نمی‌کنند و اکنون که احد جمالی، حامی شیخ فتنه گر و متقاضی رفع حصر فتنه‌گران در کرسی یک پست اداری در قم نشسته است، وظیفه طلاب و مردم انقلابی قم، مقابله با نفوذ فتنه‌گران و حامیان ایشان به استانداری قم است. مأموریتی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دوش مردم انقلابی قم نهاده شده است و اگر مسئولان ادرای در انجام آن تسامح ورزند، مردم توصیه رهبری را از یاد نمی‌برند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcfmmdm.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما