چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 33136
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:

فتنه‌گران سیلی‌خورده در پی مخدوش کردن چهره نورانی سردار همدانی هستند

قم نيوز : قم نگار: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تلاش مذبوحانه فتنه‌گران برای تخریب شخصیت سردار همدانی، گفت: فتنه‌گرانی که در آن دوران از او سیلی خوردند اکنون با شایعه‌پراکنی می‌خواهند چهره نورانی وی را مخدوش کنند.
فتنه‌گران سیلی‌خورده در پی مخدوش کردن چهره نورانی سردار همدانی هستند
به گزارش  قم نگار، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار همدانی که در دفتر آیت‌الله نوری همدانی برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: سردار همدانی از مبارزان پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز نقش موثری در تشکیل سپاه پاسداران داشت.

وی با اشاره به فرماندهی آمیخته با تواضع و قاطعیت او در دوران دفاع مقدس گفت: این سردار سرافراز در کنار حاج احمد متوسلیان تشکیل لشکر ۲۷ محمد رسول الله را به طور جدی پیگیری می‌کرد و جایگاه برجسته‌ای در جنگ‌های کردستان داشت.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سردار همدانی ویژگی‌های منحصر به فردی داشت، اظهار کرد: این شهید بزرگوار اهل عرفان و خلوت با خدا بود و بسیار قاطع و قوی عمل می‌کرد.

وی تلاش مذبوحانه فتنه‌گران برای تخریب شخصیت سردار همدانی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: وی در مقابله با فتنه ۸۸ نقش برجسته‌ای داشت و با مدیریت قاطعش توانست اوضاع تهران را کنترل کند بنا بر این فتنه‌گرانی که در آن دوران از او سیلی خوردند اکنون با شایعه‌پراکنی می‌خواهند چهره نورانی وی را مخدوش کنند تا جایی که می‌گویند ایشان در سوریه حضور نداشت و ماجرای شهادت او جعلی است.

ذوالنور ادامه داد: طبق برنامه گروه‌های تکفیری و سردمداران جنگ نیابتی بنا بود حکومت بشار اسد طی سه ماه سقوط کند اما با نقش‌آفرینی‌های سردار همدانی و یارانش همچنان می‌بینیم که بعد از پنج سال نظام سوریه سقوط نکرده و غرب اعتراف می‌کند که ایران پیروز این نبرد است.

وی بیان کرد: امروز کسانی که می‌گویند ایران با وجود مشکلات داخلی نباید به سوریه و امثال آن کمک کند از الفبای دنیای سیاست بی‌خبرند زیرا نمی‌دانند که بعد از سقوط سوریه و لبنان و عراق نوبت می‌رسد به فتح سنگر فرماندهی بیداری اسلامی یعنی ایران.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfvydm.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما