چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 33370
تسنیم از لیگ برتر فوتبال گزارش می‌دهد

صبای قم و فولاد خوزستان؛ دایی در تلاش برای کسب سومین پیروزی‌

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم امروز در هفته نهم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم در تلاش برای کسب سومین پیروزی فصل خود به دیدار فولاد خوزستان می‌رود.
صبای قم و فولاد خوزستان؛ دایی در تلاش برای کسب سومین پیروزی‌
به گزارش قم نگار، هفته نهم لیگ بر‌تر فوتبال امروز دنبال می‌شود و در یکی از بازی‌های تیم فوتبال صبای قم در خانه از شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم فولاد خوزستان پذیرایی می‌کند.

صبای قم که در میانه جدول ده بندی قرار دارد پس از متوقف کردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می‌خواهد با برد برابر فولاد خود را به رده‌های بالا‌تر جدول نزدیک کند.

شاگردان علی دایی که در این فصل در ۲ مسابقه از ۸ بازی خود پیروز شده‌اند و در عین حال فقط یک باخت در کارنامه دارند در نظر دارند با کسب سومین پیروزی فصل شرایط خود را در جدول بهتر کنند.

صبای قم با ۲ پیروزی و ۵ تساوی، یکی از تیم‌های پرتساوی لیگ است و با کسب ۱۱ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است و در صورتی که فولاد را شکست دهد می‌تواند تا رده پتجم جدول صعود کند و از این نظر انگیزه زیادی برای کسب پیروزی دارد.

غیبت چند بازیکن صبا، چالش علی دایی برای این بازی است چنان که آن‌ها قاسم دهنوی را که در بازی با پرسپولیس در پی درگیری با علیرضا نورمحمدی اخراج شد در اختیار ندارند و هاشم بیگ‌زاده نیز درگیر مصدومیتی بلند مدت شده و نه تنها در این بازی بلکه در مسابقات آینده صبا تا حوالی نیم فصل نیز به میدان نمی‌رود.

میلاد فراهانی دروازه‌بان دوم صبا نیز آسیب دیده است و محمدرضا قدرتی‌پور در این بازی به عنوان دروازه‌بان دوم صبا روی نیمکت است ضمن اینکه فیلیپه ماچادو نیز که در بازی با پرسپولیس دچار شکستگی دست شد ممکن است تحت شرایط خاصی در این مسابقه حاضر باشد.

در آن سوی میدان تیم فولاد خوزستان در عین ناباوری تیم قعرنشین جدول است که تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده و می‌خواهد عدد صفر آزاردهنده در مقابل تعداد پیروزی‌های خود را به یک تبدیل کند البته اگر روز، روز فولادی‌ها باشد.

فولاد خوزستان از ابتدای فصل تاکنون در ۳ بازی بازنده شده و درست همانند صبا ۵ تساوی در کارنامه دارد و در شرایطی با ۳ امتیاز در انتهای جدول است که تیم‌های استقلال اهواز و نفت تهران با ۵ امتیاز و یک بازی کمتر، بالا‌تر از این تیم ایستاده‌اند.

فولاد اگر بتواند در قم صبا را شکست دهد ۶ امتیازی می‌شود و با وجود اینکه با این برد هم نمی‌تواند از جمع فانوس به دستان خارج شود اما برای جبران مافات انگیزه پیدا می‌کند و می‌تواند در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیرد.

مشکل بزرگ فولادی‌ها در این بازی عدم حضور اسماعیل شریفات است و این بازیکن گلزن و سرعتی با توجه به دریافت کارت قرمز در دیدار هفته گذشته برابر تراکتورسازی، در بازی امروز برابر صبا به میدان نمی‌رود.

دیدار تیم‌های صبای قم و فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۲۹ مهر در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی صبای قم: حامد لک، امیرحسین صادقی، فیلیپه ماچادو، مسعود حق جو، محمدامین آرام طبع، فرشید باقری، سامان آقازمانی، ابوالفضل ابراهیمی، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان: علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، مهدی دغاغله، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری،، ماتیاس چاگو، امید خالدی، مهرداد جماعتی، محمد رضا خانزاده و امیر حسین فشنگچی

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfxmdm.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما