چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : 33392
دبیر شورای ترافیک استان قم خبرداد

فعالیت ۲ قطار فوق‌العاده در راه‌آهن قم همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

قم نيوز : قم نگار: دبیر شورای ترافیک استان قم با اشاره به حجم زیاد مسافران در میدان ۷۲ تن در روز عاشورا از فعالیت ۲ قطار فوق‌العاده در راه‌آهن قم در روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبرداد.
فعالیت ۲ قطار فوق‌العاده در راه‌آهن قم همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش قم نگار، سرهنگ وحید مقدم در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی که ظهر امروز در استانداری قم برگزار شد، اظهارداشت: برای مدیریت هرچه بهتر حرکت زائران و دسته‌های عزاداری محدودیت‌های عبور و مرور در نظر گرفته شده است.

دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه از غروب روز پنجشنبه شب تاسوعا محدودیت‌های عبور و مرور آغاز می‌شود، افزود: این محدویت‌ها از صبح تاسوعا بیشتر شده و تا ساعات پایانی عاشورا برقرار است.

وی با بیان اینکه از صبح تاسوعا خیابان‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از خودروهای مستقر پاکسازی می‌شود، خاطرنشان کرد: درمسیرهای متصل به حرم مطهر حضرت معصومه (س)، سه راه و چهار راه بازار، میدان شهدا، پایان بلوار بهار بسته در این ایام محدویت‌های ترافیکی برقرار است.

مقدم با اشاره به اینکه از صبح عاشورا انتهای خیابان آذر به سمت سه‌راه بازار بسته است، تصریح کرد: از کوچه مخابرات و یا در صورت لزوم میدان جهاد به سمت چهار راه بازار و میدان سعیدی به سمت سه‌راه غفاری مسیرها مسدود می‌شوند.

دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه میدان ۷۲‌به جهت پیک مسافر موجود در این زمان مورد نظارت دقیق پلیس است، تاکید کرد: از جمله مزیت‌های برنامه امسال این است که آتش زدن خیمه‌ها از پارکینگ شرقی به میدان معلم و محوطه عمرانیه منتقل شده و کار مدیریت آن را آسان‌تر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برای انتقال مسافران در عصر عاشورا از ورامین هم درخواست اتوبوس کمکی شده است، افزود: ۲ قطار فوق‌العاده در راه آهن قم در نظر گرفته شده تا از تجمع مسافران در میدان ۷۲ تن جلوگیری شود.

مقدم با بیان اینکه احتمال بارش باران در این روز‌ها را داریم، تصریح کرد: امداد آتش نشانی و اورژانس هم در مسیرهای مختلف حاضر و به ارائه خدمت می‌پردازند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj8tet.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما