چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : 33397
"ماچادو معنای غیرت را به همه ما نشان داد"

دایی: قولی بابت کسب سهمیه آسیا نمی‌دهم اما تلاشمان را می‌کنیم

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه ماچادو با بازی با دست شکسته برابر فولاد معنای غیرت را به همه ما نشان داد گفت: قولی بابت کسب سهمیه آسیا نمی‌دهم اما برای این منظور تلاشمان را می‌کنیم.
دایی: قولی بابت کسب سهمیه آسیا نمی‌دهم اما تلاشمان را می‌کنیم
به گزارش قم نگار، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در لیگ بر‌تر فوتبال در قم اظهار داشت: امروز شروع خوبی در بازی نداشتیم و در نیمه نخست فولاد بازی بهتری ارائه کرد و این مطابق پیش بینی ما بود؛ بازیکنان ما در نیمه نخست دقت کافی نداشتند.

وی افزود: در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و با تعویضی که انجام دادیم و اتخاذ تاکتیک استفاده از زمین برای گلزنی، توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم و هرچه از زمان بازی سپری می‌شد، بیشتر بر بازی سوار می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در نیمه دوم تیم بر‌تر زمین بودیم و فولاد جز در یک موقعیت که دروازه ما را تهدید کرد، نتوانست دروازه ما را با خطر مواجه کند و بابت کسب این پیروزی خدا را شکر می‌کنم.

دایی بیان کرد: بابت کسب این پیروزی از زحمات همه بازیکنانم به‌ویژه بازیکنان باتجربه‌تر تشکر می‌کنم؛ باید به‌طور خاص از ماچادو تشکر کنم که امروز با دست شکسته برای ما بازی کرد و معنای غیرت را به همه ما نشان داد.

وی عنوان کرد: شرایط خوبی در صبا وجود دارد و از حالا به فکر بازی با سایپا هستیم تا بتوانیم ۳ امتیاز شیرین این بازی خارج از خانه را کسب کنیم و بدون شک با رسیدن بازیکنان محروم و مصدوم شرایط تیم ما بهتر هم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به سئوالی درباره کسب سهمیه آسیایی تصریح کرد: من هیچ قولی در این زمینه نمی‌دهم اما همه تلاشمان را برای رسیدن به این هدف و موفقیت در لیگ به کار می‌بندیم و بدون شک برای همه ما، حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند یک موفقیت خوب باشد.

دایی خاطرنشان کرد: امروز می‌توانستیم با ۴ یا ۵ گل برنده بازی باشیم اما باز هم چند موقعیت خوب را از دست دادیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcefx8x.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما