دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 365
ویسی پس از صدرنشینی در لیگ برتر:

صبا رکوردهای لیگ یازدهم را به خود اختصاص می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بعد از سه فصل تساوی در قم، فولاد را شکست دادیم و این برای ما یک رکورد کم نظیر است تا آغازی باشد بر اینکه صبا رکوردهای لیگ یازدهم را به خود اختصاص دهد.
صبا رکوردهای لیگ یازدهم را به خود اختصاص می‌دهد
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که یکشنبه شب در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، در نشست خبری تصریح کرد: من شناخت خوبی از تیم فوتبال فولاد داشتم و به نظرم در روزی که باهوش بازی کردیم صاحب سه امتیاز شدیم.

وی ادامه داد: همه دیدند که فولادی‌ها روی ضد حملات برنامه داشتند و در واقع مهم‌ترین دلیل اینکه تیم را عقب کشیدیم این بود که فضا برای ضد حمله به بازیکنان حریف ندهیم و تاکتیک این تیم را در میدان مسابقه خنثی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: در نیمه نخست با استفاده از فرصت‌طلبی خط میانی و حمله خود به گل رسیدیم و خوشحالم از اینکه این گل پایه‌گذار کسب سه امتیاز و پیروزی در این دیدار سخت و نفس‌گیر برای صبای قم شد.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست چندان خوب نبودیم ولی در نیمه دوم لحظاتی که بازی گذشت بهتر شدیم و توانستیم تاکتیک‌های مورد نظر را در زمین مسابقه به خوبی اجرا کرده و از اندوخته خود برای کسب سه امتیاز نیز محافظت کنیم.

ویسی بیان کرد: آنچه که الان و در این لحظه برای من و بازیکنان ما مهم است، کسب سه امتیاز است که خوشبختانه ما توانستیم با ارائه بازی منطقی و حساب شده، تیم فوتبال فولاد خوزستان که یکی از تیم‌های قوی لیگ برتر است را شکست دهیم.

وی عنوان کرد: در این دیدار تنها به دنبال کسب سه امتیاز بودیم تا جایگاه خود را در بالای جدول رده‌بندی تثبیت کنیم، برای ما فرقی نمی‌کند که در خانه یا در بیرون از خانه و با کدام تیم بازی می‌کنیم، ما مقابل مس به دنبال سه امتیاز بودیم و آن را گرفتیم و اگر مقابل استقلال یا پرسپولیس هم بازی کنیم حتما به کمتر از سه امتیاز قانع نخواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: در نیمه دوم تعویض غلامرضا عنایتی شکل بهتری به تیم ما داد و با حضور این بازیکن هفت بار توانستیم در ضد حملات تیم فوتبال فولاد خوزستان را غافلگیر کنیم و حتی اگر خوش شانس بودیم به گل بعدی نیز دست می‌یافتیم.

وی عنوان کرد: تمام مدل تمرینات ما در طول هفته گذشته کار کردن بر روی ضد حملات حریف و خودمان بود، اول اینکه چگونه در کار دفاعی ضد حملات حریف را خنثی کنیم و دوم اینکه خودمان چگونه از ضد حملات بهره ببریم که خوشحالم از اینکه شناخت کامل ما از تیم فولاد منجر به پیروزی صبا در این دیدار شد.

تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdchtmnxd23n-.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما