چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 33616
منبع : پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم قم،

با هدف مقابله با فساد؛شبکه دیده بان شفافیت و عدالت اعلام موجودیت کرد

با هدف مقابله با فساد؛شبکه دیده بان شفافیت و عدالت اعلام موجودیت کرد
به گزارش قم نگار، سازمان مردم نهاد شبکه دیده بان شفافیت و عدالت طی نشستی با حضور اعضای هیأت موسس اعلام موجودیت کرد.

هدف از تشکیل این سازمان مردم نهاد آسیب شناسی اقتصاد ایران نسبت به عوامل فسادزا و پیگیری آن و همچنین راهکارهای مقابله با این فسادهاست.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از اعضای هیأت موسس این سازمان مردم نهاد اظهار کرد: بحث تشکیل این سازمان از دو سال پیش مطرح شد و با ۲۵ نفر از افرادی که در مبارزه با فساد فعالیت داشته اند تبادل نظر انجام شد و نهایتا این پیشنهاد مورد موافقت و استقبال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شبکه دیده بان شفافیت و عدالت در اسفند ماه سال گذشته به تصویب و تائید رسید گفت: حسین زاده بحرینی نماینده مشهد، احمد توکلی نماینده تهران، محمد دهقان نماینده طرقبه، محمود فرشیدی وزیر اسبق آموزش و پرورش، سروری عضو شورای شهر تهران، کوثری و نادران نمایندگان تهران، مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نجابت نماینده تهران و امیرآبادی نماینده قم به عنوان اعضای هیأت موسس به وزارت کشور معرفی شدند.

وی افزود: در حال حاضر نیز هیأت مدیره توسط هیأت امنا کار خود را آغاز کرده که ریاست آن هم برعهده توکلی نماینده تهران است و اعضای هیأت مدیره نیز آقایان دهقان نادران، فرشیدی، سروری و امیرآبادی بوده و کوثری و نبوی نیز به عنوان عضو علی البدل هستند ضمن اینکه نجابت و حسین زاده بحرینی نماینده تهران و مشهد نیز به عنوان بازرسان انتخاب شده اند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciqqap.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما