يکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 337
لوینیان:

كسب 3 امتیاز موجب حفظ روند صعودی صبا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: موفقیت برابر فولاد خوزستان موجب حفظ روند صعودی صبا می‌شود، به همین خاطر در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.‌
كسب 3 امتیاز موجب حفظ روند صعودی صبا می‌شود
به گزارش قم نیوز، هوشنگ لوینیان شنبه شب در حاشیه تمرین پیش از بازی با فولاد که شب گذشته در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تیم خوب و آماده‌ای داریم و بازیکنان صبای قم از هر نظر در آمادگی کامل به سر می‌برند و فکر نمی‌کنم برای کسب سه امتیاز در بازی با فولاد مشکلی داشته باشیم.

وی بازی با فولاد خوزستان را جدالی سخت دانست و تصریح کرد: با اینکه آنها چهار هفته ناکامی را در مسابقات لیگ برتر سپری می‌کنند، اما تلاش این باشگاه برای جذب بازیکنان مطرح و جوان در نقل‌ و انتقالات قابل توجه بوده و تیمی پرقدرت ساخته است.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در این مسابقه غایب سرشناس تیم فوتبال صبای قم مرتضی کاشی است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم صبا را همراهی کند و به غیر از میلاد نوری نیز که مصدوم شده، سایر بازیکنان مشکل خاصی ندارند و دست کادر فنی برای انتخاب ترکیب دلخواه باز است.

وی بیان کرد: تیم فوتبال صبای قم برای اینکه بتواند در لیگ یازدهم به جایگاه شایسته‌ای دست یابد از همین هفته هشتم رقابت‌ها به دنبال جمع‌آوری امتیازهای لازم است و طبیعی است که یکی از مهم‌ترین اهداف ما کسب امتیازات بازی‌های خانگی است تا در بازی‌های بیرون از خانه با خیالی آسوده‌تر به مصاف حریفان برویم.

لوینیان تاکید کرد: تیم فوتبال صبای قم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس به شمار می‌رود و مطمئنا هدف مجموعه پرتلاش باشگاه رسیدن به یکی از سه مکان نخست جدول رده‌بندی است.

وی بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان را با اهمیت عنوان کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم در این مسابقه به خواسته خود برسیم نیازمند حمایت هواداران همیشه حامی تیم صبا نیز هستیم تا با کسب پیروزی، هدیه خوبی به مردم قم بدهیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص عملکرد صبا در هفت بازی گذشته خود در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: شروع مسابقات لیگ برتر به ‌خاطر خارج شدن تیم‌ها از بدنسازی همیشه متفاوت برگزار می‌شود و صبا نیز یکی از تیم‌هایی بود که نیاز به زمان داشت تا به مرز آمادگی دلخواه کادر فنی برسد اما به واقع آغاز بسیار خوبی در لیگ امسال داشته‌ایم.

وی ادامه داد: تیم صبا در هفت مسابقه قبل خود بازی‌های خوبی انجام داد و در حال حاضر اختلاف تفاضل گل بین ما و استقلال تیم صدرنشین جدول رده‌بندی وجود دارد، ولی بازیکنان ما می‌توانند از دیدار با فولاد خوزستان سه امتیاز کامل را بگیرند و راه صعود تیم به صدر جدول را هموار کنند.

تیم فوتبال صبای قم در چهارمین مسابقه خانگی خود در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcgru9w4ak9w.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما