شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 6482
لوینیان خبرداد:

نقاط ضعف مس را شناسایی کرده‌ایم

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم با وضعیت خوبی که در حال حاضر در جدول رده‌بندی دارد، برای تثبیت موقعیت خود با شناخت کامل از حریف و شناسایی نقاط ضعف مس کرمان به مصاف این تیم می‌رود.
نقاط ضعف مس را شناسایی کرده‌ایم
به گزارش قم نیوز، هوشنگ لوینیان بیان کرد: شرایط خوبی را در لیگ برتر سپری می‌کنیم و با تیم توانمندی که داریم، به خوبی در مصاف با تیم مس کرمان تنها برای کسب پیروزی و سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تیم ما در یک هفته گذشته تمام تمرینات خود را با توجه به آنالیز دقیقی که از تیم فوتبال مس کرمان داشته‌ایم، انجام داده و با پیش‌بینی تمام تمهیدات لازم در این دیدار خانگی با شرایط خوبی مقابل حریف خود قرار خواهیم گرفت.

مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه در مورد شرایط تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار از هفته شانزدهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: مانند همیشه تمرینات تیم به خوبی برگزار شده است، ضمن اینکه بازی در خانه و در حضور تماشاگران پر شور فوتبال انگیزه زیادی به تیم ما برای کسب پیروزی در این دیدار می‌دهد.

وی تاکید کرد: صبای قم در خانه تیم پر قدرتی است و البته مس کرمان با وجود موقعیت نه چندان خوب خود در لیگ برتر، مقابل صبای قم در این دیدار با تمام قدرت به میدان می‌آید.

لوینیان بیان داشت: ما خوب می‌دانیم که نقاط ضعفی در تیم مس کرمان وجود دارد که تیم ما می‌تواند در این بازی از آن به خوبی بهره‌برداری کرده و به نتیجه خوبی دست یابد.

وی ابراز داشت: واقعا شرایط تیم خوب است،‌ بازیکنان آماده‌ای در ترکیب تیم ما حضور دارند و آنها سراسر انگیزه هستند تا در ورزشگاه یادگار امام قم و مقابل تماشاگران پرشور این دیدار بهترین بازی خود را ارائه کرده و مس کرمان را شکست دهند.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: تمرینات خوب روزهای اخیر روی بازی بازیکنان ما تاثیر مطلوب گذاشته است و امیدوارم از دیدار با مس کرمان نیز با دست پر خارج شویم و روند کسب نتایج موفق خود در لیگ برتر این فصل را ادامه دهیم.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از هفته سی و سوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته سی و دوم، صبای قم با کسب ۴۸ امتیاز در مکان چهارم جای دارد و تیم فوتبال مس کرمان با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوازدهم است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.wb0urhba5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما