دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 21400

پیروزی بر مس دور از دسترس نبود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پیروزی بر مس کرمان دور از دسترس نبود و اگر دقت بیشتری داشتیم ۳ امتیاز بازی را به دست می‌آوردیم.
پیروزی بر مس دور از دسترس نبود
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی درباره بازی تیمش برای مس کرمان در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور اظهار کرد: تصور من این بود که تیم مس کرمان با توجه به وضعیتش در جدول بازی به مراتب هجومی تری را به نمایش بگذارد و فشار بیشتری بر تیم ما وارد کند اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

وی گفت: دو تیم بازی نزدیکی انجام دادند و برتری محسوسی بر هم نداشتند هر چند در داقیق پایانی بازی موقعیت‌های گل بیشتری روی دروازه‌ها ایجاد شد و می‌توانستیم با استفاده از یکی از موقعیت‌هایمان برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم صبای قم افزود: پیروزی در این بازی دور از دسترس نبود و اگر در ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردیم بدون شک در ۲۰ دقیقه پایانی به گل می‌رسیدیم.

مرفاوی بیان کرد: با این تساوی با گسترش فولاد هم امتیاز شدیم و با توجه به اینکه گسترش فولاد در بازی آخر مسابقه سختی با فولاد خوزستان دارد، می‌توانیم با کسب پیروزی بر سایپا ۲ پله در جدول صعود کنیم با رتبه هشتم لیگ بر‌تر را به پایان برسانیم.

وی عنوان کرد: در بازی با مس چند بازیکن خط دفاعی را در اختیار نداشتیم و با آرایش جدیدی به میدان رفتیم اما خط حمله مس فشار زیادی روی دروازه صبا وارد نکرد و با این وجود نمی‌توانیم از کسب یک امتیاز از بازی با مس هم ناراحت باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: برای موفقیت صبا در نیم فصل دوم تمام تلاش خود را به کار بستیم و با توجه به موقعیت باشگاه در نیم فصل نخست، کار ساده‌ای در پیش نداشتیم و خوشحالیم که تیم نسبت به نیم فصل نخست نتایج خوبی به دست اورد و از خطر سقوط رهایی پیدا کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgzt9x.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما