پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 21628

دوست دارم فولاد قهرمان لیگ شود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: دوست دارم فولاد خوزستان قهرمان لیگ بر‌تر فوتبال شود.
دوست دارم فولاد قهرمان لیگ شود
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صبای قم وسایپای البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی با سایپا آخرین مسابقه صباست، باید پیش از هر چیز از کادر فنی قبلی، مسئولان استان قم، زحمتکشان باشگاه صبا و اصحاب رسانه قم که کمک حال تیم فوتبال صبا بوده‌اند و تلاشی در راه موفقیت تیم انجام داده‌اند تشکر کنم.

وی درباره بازی تیمش برابر سایپا در هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال ایران گفت: بازی برابر سایپا آخرین بازی لیگ است و بر خلاف نظر برخی که گفته بودند این بازی تشریفاتی است و حساسیت بالای جدول ندارد اما برای صبا شرایط دیگری دارد که هر تیمی که موفق شود می‌تواند با رتبه یک رقمی لیگ را به پایان ببرد.

سرمربی تیم فوتبال صبا افزود: هم سایپا و هم صبا با توجه به داشته‌های خود و استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه می‌توانند بازی با کیفیتی را ارائه دهند و امیدوارم هر دو تیم بازی خوب و جذابی ارائه دهند.

مرفاوی درباره وضعیت غایبان تیمش در بازی با سایپا بیان کرد: حامد‌پور عمرانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما تا دلتان بخواهد آسیب دیده و مصدوم روی دستمان مانده با این وجود باید با همین موجودی کار را انجام دهیم و امیدوارم نفرات جایگزین برنامه‌های ما را در میدان اجرا کنند.

وی درباره جلسه استاندار قم با اعضای تیم فوتبال صبا عنوان کرد: حضور گرم استاندار محترم قم برای ما روحیه بخش بود و به ما انگیزه و شادابی بخشید به ویژه اینکه هم ایشان و هم مسئولین محترم استانداری چون حجت الاسلام بنایی و رضوی معاون استاندار هم با وجود مشغله در بین ما حاضر شدند و این برای ما اهمیت خیلی زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبا ابراز کرد: در این جلسه صحبت‌های امیدوارکننده‌ای از سوی استاندار قم شنیدیم و امیدواریم با قول‌هایی که از نظر حل مشکلات مالی داده شده در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

مرفاوی در مورد ادامه حضورش در نیمکت صبا در فصل آینده لیگ بر‌تر گفت: هنوز صحبتی در این مورد نکردیم و تمام فکر و ذکر ما این است که بازی با سایپا را با موفقیت به پایان ببریم و پس از آن در مورد آینده صحبت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتم گرچه همه این‌ها تجربه است و وقتی تیم را تحویل گرفتم می‌دانستم کار سختی در پیش داریم و باز هم از کادر فنی قبلی و آقای مایلی کهن تشکر می‌کنم و من و همکارانم تمام تلاشمان را برای بهبود وضعیت تیم در آن زمان انجام دادیم.

سرمربی صبا افزود: سختی‌هایی زیادی در طول فصل کشیدیم به ویژه در اوایل نیم فصل دوم که در ۴ هفته نخست ۴ باخت متحمل شدیم اما اگر نموداری در مورد وضعیت صبا در نیم فصل صبا رسم کنیم می‌بینیم که به تدریج شرایط بهتری داشته‌ایم.

مرفاوی درباره استقرار تیم فوتبال صبا در قم اظهار کرد: مسئولان باشگاه و استان قم باید همت بیشتری داشته باشند تا بتوانند زمینه استقرار تیم را در قم فراهم کنند و این یک اتفاق مثبت برای تیم فوتبال صباست که در شهر خود حضور داشته باشد

سرمربی سابق استقلال و مس افزود: در حال حاضر تیم و مردم با هم فاصله دارند اما با حضور صبا در قم، مردم و تیم به هم نزدیک شوند و احساس نزدیکی بیشتری بین مردم و باشگاه به وجود می‌آید.

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارید کدام تیم قهرمان شود گفت: دوست دارم فولاد قهرمان شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcivqar.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما